08 juni 2015

TREND ALERT - lace bralette


Waarschijnlijk hoef ik jullie niet meer te vertellen dat de kanten bralet dit jaar helemaal hot is! Het is een sexy mix van een bh en een crop top (korte top) die ook zeker gezien mag worden. 

Je kan deze bralet op verschillende manieren combineren. In de zomer kan je deze bijvoorbeeld dragen met een short en een kimono erover en voor de wat koudere dagen kan je de bralet dragen onder een blouse of een oversized trui. 

Persoonlijk vind ik de lace bralet prachtig alleen kan niet iedereen zo'n top dragen. Je moet er een goed figuur voor hebben en tevens moet je boezem niet al te groot zijn want volgens mij biedt de lace bralet niet dezelfde ondersteuning als een beha. Als ik een lace bralet zou hebben dan zou ik deze eerder dragen in een warm land tijdens vakantie i.p.v. tijdens een dagje shoppen in de stad ;). 



Wat vinden jullie van deze trend en zouden jullie een lace bralet dragen?

6 opmerkingen:

  1. het ziet er superliefelijk uit, erg mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo super leuk en echt festival en boohoo achtig! Helaas zal het mij niet staan haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt een super leuke trend en ik wil er graag nog eentje aanschaffen voor deze zomer :)
    Vooral onder een wijde top of blouse vind ik het mooi staan~

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er echt prachtig uit! Zelf zou ik hem over een bh moeten dragen denk ik, maar dan kan het er nog heel erg mooi uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit echt supermooi maar zo ga ik zeker niet in publiek rondlopen, dat is me toch te bloot :) thuis zou ik het wel dragen, mijn vriend zal dat zeker appreciëren ;)

    X Sarz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan wel echt mooi zijn, maar ik weet niet of ik het zo zou dragen. Ik zou er waarschijnlijk wel iets overeen dragen, zodat je enkel nog maar een beetje ervan ziet. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen