11 mei 2015

New collection Superstar


Wauw, Superstar breidt haar collectie uit met prachtige voorjaarsitems. Deze items kan je op verschillende manieren combineren zodat je kan gaan voor een casual, vrouwelijke of stoere look.

Normaal vertel ik altijd mijn persoonlijke favorieten maar dit zijn er nu wel erg veel om op te noemen dus draai ik het om haha ;) De outfits die ik minder vind zijn nummer 9 en 10 (vanaf de foto hierboven geteld). De overige outfits zou ik zo dragen, love them!

                         

                         

                         

   

    

   

  

  

 

 

Welke outfit is helemaal jouw ding?!

8 opmerkingen:

  1. Prachtige collectie <3 Alleen haar wenkbrauwen leiden een beetje af xD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik had het niet eens gezien maar nu blijf ik erna kijken ;)

      Verwijderen
  2. ziet er heel goed uit! zoals laura zegt nu ze het zegt heeft ze inderdaad best wel grote bruine wenkbrauwen! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, de 2e ( donkere) blouse van boven, vind ik echt superleuk en heel mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het jurkje van het 3e plaatje vind ik echt helemaal geweldig! Ik ga zo meteen even in de webshop kijken hoeveel die kost :D Verder vind ik look 5 en 10 ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw weer super mooie items. Ik had de nieuwe collectie nog niet gezien. Heel leuk allemaal. Ik vind de broeken van Superstar altijd zo mooi. Helaas vallen hun maten groot en pas ik geen enkele broek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleding! Ik kom eigenlijk nooit bij de Superstar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de lange jurk echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen