20 mei 2015

Cenzaa - stap 5 Masker

In deze post behandelen we stap 5 van het 6-stappenplan van Cenzaa voor maximale huidverbetering. Stap 4 kun je hier nalezen. In die post vind je ook verwijzingen naar de vorige posts.

Stap 5: Masker

Intense Masq - relaxing touch
Cenzaa biedt verschillende maskers aan en elk masker heeft een unieke werking. Het masker wat ik heb is de 'Relaxing Touch'. De kenmerken van dit masker zijn intensief, kalmerend, ontstressend en hydraterend. Dit masker kan het beste gebruikt worden bij iemand die een gevoelige en/of geïrriteerde huid heeft.

Dit masker kan je op twee manieren aanbrengen en de meest bekende manier is het aanbrengen van het masker, 10 tot 15 minuten laten intrekken en vervolgens met lauw water afspoelen.
De wat minder bekende manier is het masker 's avonds aanbrengen nadat je klaar bent met stap 1 en 2. Vervolgens ga je lekker slapen zodat het masker 's nachts goed kan intrekken - het masker gebruik je dus als een soort nachtcrème. De volgende ochtend spoel je het masker van je gezicht af met lauw water en ga je verder met stap 3 en 4.
Het is voldoende om het masker een tot twee keer per week te gebruiken, hierdoor gaat het product ook lang mee. Ik gebruik het masker op beide manieren maar als ik een keuze moet maken wat ik het fijnst vind, dan is het 's nachts laten intrekken. De volgende dag voelt je huid namelijk ontzettend zacht aan, heerlijk! =)

De inhoud van het masker is 50 ml en hier betaal je €28,95 voor.

6 opmerkingen:

  1. wat prettig dat je dit masker op 2 verschillende manier kunt gebruiken, ik denk dat mijn voorkeur ook naar s'nachts gebruiken uit zou gaan....heerlijk om morgens wakker te worden met zo een mega zacht velletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een heel veel product! Ik zou ook voor 's nachts laten intrekken gaan, want een zacht huidje is altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me wel erg fijn!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit eerder over dit masker gelezen, maar het klinkt zeker goed!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een intensieve kuur voor 's nachts, klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen