08 mei 2015

BOEF sweaters


Zijn jullie al bekend met de Amsterdamse BOEF truien van Colourful Rebel? Deze truien zitten heerlijk en kan je dragen wanneer je een dagje gaat shoppen of wanneer je een lekkere bankhang-dag hebt!

Naast de standaard kleuren blauw, groen, rood en zwart zijn de truien nu ook in vrolijke voorjaarskleurtjes verkrijgbaar. Mooie zachte pastelkleuren (roze, geel en mintgroen) met in het zwart het woord BOEF erop geborduurd. Waar ik enorm van baal is dat de trui mij niet past.. De pasvorm is niet zoals de standaard maten; een S is voor mij te klein een M is voor mij te groot.. Balen want anders had de roze trui zeker in mijn kast gehangen! :)



Voor welke kleur zou jij gaan en heb je ook weleens meegemaakt dat je tussen twee kledingmaten in zit waardoor je het kledingstuk niet kan kopen?

9 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke truien! :) ik heb daar geen problemen mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonde dat je tussen twee maten in valt! En het is echt veels te groot die M dan? Pfoeh.. Verder vind ik Boef! wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja helaas wel.. Je kan echt zien dat deze te groot is, bij mijn schouders is dan te veel ruimte over.. Volgende keer beter ;)

      Verwijderen
  3. awh balen van de maten hoor! maar de kleurtjes zijn echt heel cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de pastelkleurtjes zo leuk!
    Wat jammer voor je van de maten :(

    XO IMKE // www.pastellics.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat de maten je niet echt goed passen, want wat zijn ze leuk, deze sweaters....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De pastel blauwe vind ik het leukste! :) Ik heb inderdaad ook wel eens dat ik tussen S en M zit maar dan kies ik gewoon M (bij truien dan) want ik vind wijde truien altijd wel fijn~

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn zo leuk! Heel vrolijk met die pasteltinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn super leuk! Ik heb dat ook wel eens inderdaad, dat het net niet de goede maat is. Zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen