13 mei 2015

Berlin | Sightseeing


Er is genoeg te zien qua bezienswaardigheden in Berlijn! Ik heb een selectie gemaakt van mijn foto's zodat jullie er een goede indruk van krijgen. Er staan bekende gebouwen op zoals Brandenburger Tor en het Rijksdaggebouw, de Berlijnse beer maar ook wat onbekende dingen zoals leuke straatjes en kerkjes die de stad juist ook sfeervol maken.


















Dit was mijn laatste post over Berlijn. Ik hoop dat ik jullie een goed beeld van de stad heb kunnen geven! =)

8 opmerkingen:

  1. Berlijn lijkt me erg gaaf! ik ga er waarschijnlijk heen met mijn studieklas in september :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk, het is een erg indrukwekkende stad!

      Verwijderen
  2. Wauw! Wat heb je veel mooie foto's gemaakt! De gebouwen zijn enorm en prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Echt de moeite waard om er een keer heen te gaan.

      Verwijderen
  3. Mooie foto's :) Je hebt mijn beeld over Berlijn veranderd met je posts. Ik dacht altijd dat het een hele koude grillige stad zou zijn maar het ziet er allemaal erg mooi en sfeervol uit :) Ik heb genoten van je posts ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt ontzettend leuk om te lezen Eva, dank je! :)

      Verwijderen
  4. Prachtige stad! Hele mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen