28 april 2015

Reminder: WINACTIE superfood Raw Cacao

Je hebt vast, zoals de meesten, gehoord van de 'superfood hype'. Je hebt oneindig veel soorten zoals goji bessen, hennepzaad, bijenpollen.. Ben jij al helemaal fan van superfoods of heb je het altijd al eens willen uitproberen? Dan is dit je kans! Maak kans om de superfood Raw Cacao te winnen. Je hoort het goed; chocoladepoeder welke ook nog eens boordevol goede vezels zit! Lees snel verder voor de voorwaarden. Meedoen kan nog tot en met 30 april!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aangezien mijn blog vandaag een half jaar bestaat - Hiep Hiep Hoera! - vind ik dit een mooie gelegenheid voor een allereerste winactie! =)

Zoals jullie weten, ben ik een enorme fan van superfoods en hier heb ik dan ook verschillende posts over geschreven. De leukste reacties kwamen op de superfood 'Raw Cacao' en persoonlijk vind ik dit ook de allerlekkerste superfood die er is!
Wist je dat rauwe cacao poeder de hoogste concentratie antioxidanten van alle voedingsmiddelen ter wereld bevat? Het aantal antioxidanten is zelfs meer dan acai-bessen, rode wijn, blauwe bessen en goji-bessen bij elkaar!

De rauwe cacao in poedervorm is de meest gezondste vorm aangezien deze bestaat uit onverhitte vermalen cacaobonen, wat inhoudt dat de temperatuur niet boven de 42 graden komt waardoor het nog boordevol vitaminen, mineralen en antioxidanten zit. Voor meer info over deze superfood klik hier.
Rauwe cacao poeder smaakt heerlijk door een smoothie en door een yoghurt crusli ontbijtje maar er zijn natuurlijk oneindig veel combinaties mogelijk! Er zit dan een heerlijk - gezond - subtiel chocoladesmaakje aan - jammie! Bijna ieder meisje houdt van chocolade dus volgens mij is er geen betere superfood die je kan winnen, toch? ;)

Wat moet je doen om te winnen:

- Volg '4Balou' op Bloglovin'
- Like dit bericht op Bloglovin'

Optioneel (en meer kans om te winnen!)
- Volg mij op Facebook 

Deelnemen kan tot donderdag 30 april. Op vrijdag 1 mei maak ik de gelukkige winnares bekend. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je meedoet met mijn allereerste winactie =)

Heel veel succes dames!

9 opmerkingen:

  1. Leuke winactie! Ik sla het deze keer even over, succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist dat dit gezond was, ik doe mee! Ik heb je bericht geliked en ik volgde je al! Ik merk trouwens dat ik heel moeilijk kan reageren bij je artikelen, ik moet echt via mijn google account inloggen. Misschien dat je hiernaar kunt kijken? (voor de gebruiksvriendelijkheid van je site)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet! :) Bedankt voor het doorgeven (anders was ik er nooit achter gekomen). Ik ga kijken of ik er iets aan kan doen.

      Verwijderen
  3. Jaaaa ik doe mee!!!
    Ik volg je onder de naam van onze blog "Dagelijkse hap!" en heb het artikel een hartje gegeven :)
    laura.vandam2001@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze zelf ook nog liggen, dus ik sla even over, omdat ik het iemand die het nog niet heeft meer gun, maar het is zeker een aanrader! Heel lekker ook om een beetje door de yoghurt te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winactie! Ik zou graag meedoen (als het nog kan natuurlijk). Rauwe cacaopoeder gebruik ik veel in recepten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan nog mee doen Lysanne, het is vandaag de laatste dag ;)

      Verwijderen
    2. Leuk! Ik volg je via Bloglovin' en de berichtjes heb ik gesaved (zowel het eerste artikel over de winactie als deze reminder) ;)

      Verwijderen