13 april 2015

Milan NO - Berlin YES

Als je de titel van deze post leest, dan weet je waarschijnlijk al waar het over gaat. We hadden een weekendje weg geboekt naar het mooie Milaan. Vrijdagochtend ging de wekker en ik wilde uit bed stappen om me klaar te maken voor vertrek totdat mijn vriend mij tegenhield. Geloof het of niet maar de vluchten waren GEANNULEERD.. In eerste instantie dacht ik dat mijn vriend een grapje maakte maar toen ik mijn e-mail checkte, zag ik al vrij snel dat het de waarheid was.. 's Nachts hadden we een mailtje ontvangen dat de heen- en terugvlucht geannuleerd waren wegens stakingen op het vliegveld van Milaan...

Half slaperig ben ik begonnen met het bellen naar onze reis- en annuleringsverzekering. Gelukkig worden de kosten wel vergoed omdat er sprake is van overmacht. Toen de grote vraag of we dit weekend überhaupt nog wel weg gingen. Blijven we thuis, gaan we gewoon werken of gaan we ergens anders heen?

Uiteindelijk hebben we besloten om naar Berlijn te gaan - een stad die nog hoog op ons lijstje stond om te bezoeken. Wauw, wat een prachtige stad is dit! Twijfel je om naar Berlijn te gaan? Niet doen en gewoon gaan! We hebben enorm veel gezien en meegemaakt en hier ga ik meerdere posts over schrijven omdat het anders wel heel veel wordt voor één post. De komende posts over Berlijn zullen gaan over bezienswaardigheden, geschiedenis en eten. Hieronder alvast wat foto's van ons hotel =)

receptie/ontvangstruimte

slaapkamer

trap richting de eetzaal

prachtige kroonluchters

hier kan je heeeel veeeeel wijntjes proeven ;)

18 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat Milaan niet door kon gaan, maar zo te horen heeft Berlijn veel goed gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zeker, het is een prachtige stad! :)

      Verwijderen
  2. Oh wat rot dat jullie vluchten geannuleerd waren :( Maar Berlijn is zeker en vast een heel goede vervanger! Echt een prachtige stad, ik was ook heel enthousiast over m'n trip naar daar een jaar geleden!

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja we baalden enorm! Maar Berlijn was zeker een goedmaker :)

      Verwijderen
  3. Wat balen dat de vlucht naar Milaan gecancelt werd. Je stelt je toch ergens op in en dan ineens gaat het niet door, lijkt me heel vreemd om mee te maken. Wel fijn dat jullie toch nog wat anders konden regelen. Ben benieuwd naar je posts over Berlijn, ik weet namelijk amper wat van deze stad haha. Het hotel ziet er in ieder geval al erg fancy uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad heel vreemd om zoiets mee te maken.. erg onwerkelijk.. Binnenkort komt de eerste post online :)

      Verwijderen
  4. Wat jammer van die geannuleerde vluchten! Maar je hebt alsnog een fijne stad bezocht :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je alsnog een weekendje weg bent gegaan, kan me voorstellen dat het anders zon ontzettend baalweekend wordt... En Berlijn lijkt me ook een prachtige stad! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je verheugt je toch op om lekker een weekendje weg te gaan. Gelukkig dat we er toch nog even tussenuit zijn geweest :)

      Verwijderen
  6. Wat balen zeg dat het geannuleerd was. Misschien toch geluk bij een ongeluk, want wat een prachtig hotel zeg! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op die manier kan je het inderdaad ook bekijken ;)

      Verwijderen
  7. Wat jammer dat het zo anders liep dan je gepland had, maar dit was ook niet verkeerd en ook een onverwachtte aangename verassing

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt Petra alleen ben ik vaak niet van de onverwachte verassingen haha ;)

      Verwijderen
  8. Balen....en toch ook weer niet dus :p...dat je vlucht dan in ene afgezegd is.
    Maar leuk Berlijn, wil ik ook nog steeds eens naartoe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het heeft inderdaad twee kanten! Ik raad het iedereen aan om een keertje naar Berlijn te gaan, prachtige stad :)

      Verwijderen
  9. Jeetje, wat balen van Milaan zeg! Gelukkig is Berlijn een onwijs leuke stad :) Heel veel plezier alvast! xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Berlijn is zeker een mooie stad, ben er al geweest ;)

      Verwijderen