08 april 2015

It's all about flowers

Bloemetjes op kleding geven net dat beetje extra. Zelf zou ik hier een of twee items van aan mijn garderobe willen toevoegen. Ik vind namelijk wel dat kledingstukken wisselend moeten blijven en niet dat er bijvoorbeeld 5 tops met bloemetjespatronen in de kledingkast hangen ;)

Vanochtend opende ik mijn e-mail en zag ik dat de Vero Moda items met bloemetjespatronen aan haar collectie heeft toegevoegd. Zelf ben ik helemaal fan van het printje op de eerste jurk en van de short!


v.l.n.r.
jurk €39,95 
broek €29,95 
top €16,95 
short €24,95
maxi jurk €29,95
jurk €39,95 
jurk €24,95 

Houd jij ook van bloemetjes en welke item zou jij kopen?

8 opmerkingen:

  1. ik houuu van bloemetjes patronen :D die eerste jurk is zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die bloemetjes,maar toch vind ik al deze patroontjes wel erg druk om te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. awwwwwwwww wat een gave jurkjes < ik ben er dol op met dit soort printjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bloemetjes items vind ik heerlijk in de zomer/lente :D Dat maakt een outfit zo vrolijk! Ik vind de shorts ook het leukste ~

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, dat is een van de weinige dingen waar ik niet van hou bij kleding; bloemetjes op kleding :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha grappig ik maakte er laatst ook een met allemaal bloemen producten! Ik hou van bloemen en van kleding dus waarom zou de combi niet kunnen? heel erg tof dat ik niet de enigste ben die dit leuk vind haha

    BeantwoordenVerwijderen