01 april 2015

Feestelijke jurkjes


Soms heb je een bepaalde gelegenheid dat vraagt om een speciaal jurkje! Denk aan een trouwerij, een tuinfeest, een verjaardag, een speciaal etentje en ga zo maar door. Zelf vind ik de jurken van Steps helemaal geweldig maar aangezien je zo'n jurkje niet vaak draagt, vind ik de jurkjes wel behoorlijk prijzig.. Nu zag ik dat de C&A een hele feestelijke collectie aan zomerjurkjes heeft en ze zijn zelfs  een stuk goedkoper! Dus ben je nog op zoek naar een leuk feestelijk jurkje waar je niet al te veel geld aan wil uitgeven? Loop dan eens bij de C&A binnen!

v.l.n.r.
€59,90
€19,90
€39,90
€29,90
€19,90
€59,90

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke jurkjes ! ☆♡ echt geweldig en prijs valt mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. C&A heeft de laatste tijd inderdaad veel leuke dingen :) Ik vind het 3e jurkje van de bovenste rij het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben eigenlijk zelf niet een jurkjes vrouw, maar deze vind ik wel erg leuk om te zien...Ook de
    prijsjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke jurkjes! En heel leuke prijsjes ook ;)

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke jurkjes. Ik dacht dat ze van de H&M kwamen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zwarte en rode jurkje heel erg leuk! Ik ben dan ook meer fan van kleedjes met maar 1 kleur, tenzij het echt een super leuke print is. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah ik vind die rechts boven het leukst!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet vaker bij C&A naar binnen lopen. Mooie jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke jurkjes! Het jurkje rechtsboven vind ik het leukste. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen