22 april 2015

Cenzaa - stap 4 24H Crème

In deze post behandelen we stap 4 van het Cenzaa 6-stappenplan voor maximale huidverbetering. Wanneer je de vorige stappen hebt gemist, dan kan je deze hier nalezen. Op die post vind je ook weer verwijzingen naar de vorige stappen. 

Stap 4: 24H Crème

Comfort cream - rebalancing splash
Deze comfort cream is een intensieve crème die de onzuivere en vette huid herstelt, de talgproductie terug dringt, onzuiverheden vermindert en het bevat ontstekingsremmende en antibacteriële eigenschappen.
Zoals ik ook bij de vorige stap heb verteld, is mijn huid bij mijn T-zone vettig. Voordat ik de producten van Cenzaa gebruikte, kwam het weleens voor dat in de loop van de dag mijn voorhoofd een beetje begon te glanzen. Dit komt omdat ik grove talgklieren op mijn voorhoofd heb. Sinds ik de producten van Cenzaa gebruik, heb ik hier totaal geen last meer van! Het komt met name door stap 3 de Rebalancing Power en dit product van stap 4. Deze twee producten gaan de talgproductie namelijk tegen. Hierdoor krijgt mijn voorhoofd een gematteerde en gezondere uitstraling.

Deze crème is met name bedoeld voor iemand die last heeft van een onzuivere/vette huid. Er zijn nog veel meer crèmes van Cenzaa te koop dus voor iedereen is er een juist product aanwezig. Mocht je van plan zijn om een product van Cenzaa te kopen dan raad ik je aan om eerst advies bij Cenzaa in te winnen. Schoonheidssalons die met Cenzaa producten werken, maken een 'east meets west' huidanalyse (zie hieronder) waardoor ze je precies het juiste advies kunnen geven. Voor de comfort cream - rebalancing splash betaal je voor 30 ml €27,95.

14 opmerkingen:

  1. That cream looks amazing! Great post Miss!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn artikel! Ik heb je trouwens getagd voor de bioscoop tag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ik zal eens een kijkje nemen :)

      Verwijderen
  3. Dit klinkt erg fijn zeg! Ik heb zelf een gecombineerde huid met een vettigere t-zone (of eigenlijk is mijn voorhoofd niet eens vet maar normaal) en de rest van mijn huid heeft snel droge plekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook vervelend droge plekjes.. Hopelijk heb je er een fijn product voor?!

      Verwijderen
  4. Het ziet er een heel goed product uit. Mijn huid is echter veel te droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn artikel weer om te lezen, ....wat heerlijk dat deze creme het glanzen van je T zone verminderd. Zelf wisselt het bij de dag,of mijn huid wel of niet glanst, heel gek,...ik denk dat het soms bij mij een beetje een hormoonkwestie is dat het soms zo wisselt/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zal ook zeker aan de hormonen liggen Petra. Ik heb er soms ook eerder last van als ik stress heb.. op de een of andere manier komt dat dan toch tot uiting in je gezicht.

      Verwijderen
  6. Klinkt heel goed. Jammer dat het best prijzig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt heel goed <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat handig! Ik heb namelijk erg veel last van een glimmende en vette huid!

    BeantwoordenVerwijderen