06 april 2015

Cenzaa - stap 3 complex

Het is alweer een tijd geleden dat ik had aangekondigd dat ik verschillende posts zou gaan schrijven over het 6-stappenplan voor maximale huidverbetering van Cenzaa.

In deze post gaan we stap 3 'complex' behandelen. Ben je nieuwsgierig waar stap 1 en 2 over gingen? Deze kun je hier en hier nalezen.

Stap 3: Complex

Rebalancing Power
Deze Rebalancing Power is een intensief, zuiverend, talgregulerend, hydraterend serum en bevat diverse ingrediënten met ontstekingsremmende eigenschappen. Wanneer je je huid hebt gereinigd, door middel van stap 1 en 2, breng je het serum aan. Net zoals de andere producten van Cenzaa, dien je het serum zowel 's ochtends als 's avonds aan te brengen.

Zoals je ziet, heeft het serum een witte kleur maar wanneer je dit uitsmeert wordt het doorzichtig en voelt het als een soort gel aan. Het serum wordt snel opgenomen door de huid. In het begin voelt het eventjes trekkerig aan maar dit gevoel verdwijnt al vrij snel.

De Rebalancing Power breng ik alleen aan op mijn T-zone aangezien deze zone bij mij vettig is. Tevens kan je dit serum ook gebruiken als je een oneffenheid in je gezicht hebt. Denk bijvoorbeeld aan een rood vlekje of een puistje. Je hoeft dan maar twee keer per dag een klein beetje serum op het plekje aan te brengen en je zult merken dat de oneffenheid snel(ler) verdwijnt.

Persoonlijk vind ik het een fijn product omdat je meteen merkt dat het product ook echt werkt wanneer je deze op je huid aanbrengt. Voor 15 ml Rebalancing Power betaal je €26,40.

6 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Ik vind 'm wel vrij duur, maar als het zo goed werkt is het het geld misschien wel waard ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het klinkt echt heerlijk, zeker omdat het zo goed helpt tegen oneffenheden....tenslotte is dat iets wat echt niemand fijn vind om te hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het product zo goed werkt!

    BeantwoordenVerwijderen