30 april 2015

Berlin | Ka.De.We


Het Ka.De.We (Kaufhaus des Westens) is het grootste warenhuis van Europa en telt zo'n 60.000 m² en er worden ruim 380.000 verschillende artikelen verkocht! Voor de shopaholics onder ons: wanneer je in Berlijn bent dan is het zeker even de moeite waard om hierheen te gaan! ;)

Op de zesde en zevende etage kan je lekker eten. Je kan er daadwerkelijk van alles krijgen zoals vis, vlees, pastagerechten, braadworsten.. noem maar op!




Wij gingen voor de sushi ;)


This is Heaven! Dit is chocolade en elk stukje heeft zijn eigen smaak. Zo heb je de smaak kokos, wasabi, koffie.. 

En nog meer chocolade ;)

En nog meer! 




Zoals je ziet is er enorm veel aan eten te koop! Ik heb niet eens alles kunnen fotograferen zoveel is er te koop! Er zijn ook enorme kaas- en worstafdelingen te vinden. 

                  

Natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik heerlijke bonbons gekocht! In het Ka.De.We is natuurlijk veel meer te koop dan alleen eten. Zo is er een beauty & spa afdeling en kan je er parfum, kleding en zonnebrillen kopen. Wil je in het Ka.De.We gaan shoppen dan moet je wel een goedgevulde portemonnee meenemen aangezien er alleen maar dure merken worden verkocht zoals Prada, Dior en Guess.

8 opmerkingen:

  1. Ohhh, als je al die fotos zit te kijken loopt het water je spontaan in je mond, echt zo lekker ziet het eruit...leuk artikel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er zelf ook al eens geweest, dus ik ken het! Mooie foto's, ik krijg er alleen wel heel erg veel honger van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, het lijkt me daar ontzettend leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat ik dit tegenkom. Ik ga over 2 weken namelijk op studiereis. Dit staat nu ook op mijn shoplijstje

    ilonamyname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen