30 maart 2015

Weekend report


1. Een van mijn goede voornemens kan ik alvast wegstrepen. Mijn doel was om mee te doen met een hardloopevent. Dit heb ik dan ook gedaan en ik heb netjes 5 km binnen 31.06 minuten gerend. Erg tevreden want ik wilde er max. 33 minuten over doen. 
2. En uiteraard dé medaille - trots! Mijn ouders hadden mij aangemoedigd en hadden een bosje bloemen meegenomen, super lief =)
3. Het was prachtig weer en heb daarna nog een boswandeling gemaakt. Achteraf niet zo heel slim want het had de dag ervoor geregend waardoor er veel blubber was..
4. 's Avonds had ik een heerlijke salade gemaakt met o.a. tonijn, cherry tomaten en walnoten.


1. De dag goed begonnen met een heerlijk ontbijtje. Yoghurt, cruesli, walnoten, amandelen, chiazaad, maca poeder, rauwe cacao. Letterlijk een superfood-ontbijt! =D
2. Onderweg naar de Intratuin op zoek naar een mooi plantje voor in huis.
3. En wat scheen de zon daarna weer lekker! Heerlijk om even te genieten van de eerste zonnestralen.
4. Ik ben enorm blij met mijn aankoop van de Intratuin. Al een lange tijd wilde ik graag orchideeën en nu heb ik ze. Mijn voorkeur ging (zoals gewoonlijk) uit naar wit ;)

Hoe was jullie weekend?

9 opmerkingen:

  1. keurig tijd voor de 5 kilometer,....je mag trots zijn op jezelf....goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap dat je aan het hardloopevent hebt meegedaan! Mooie tijd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap van je, dat je hebt meegedaan aan de hardloopwedstrijd! En dat ontbijtje lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto's :) en knap dat je de 5 kilometer hebt gerend! Ik wil dat ook ooit nog eens gaan doen. Mijn weekend was rustig. Heb regende ook de hele tijd dus heb voornamelijk geleerd en gerelaxt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's :-D Knap dat je zo hebt hardgelopen!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super goed dat je mee hebt gedaan aan een hardloop event! En wat lief dat je ouders bloemetjes mee hadden genomen, maakt het toch net wat leuker. En ik vind je aankoop van de Intratuin ook echt super tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed zeg! Zwaar respect en gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen