04 maart 2015

Style your leather pants


Leren broeken behoren inmiddels tot mijn favoriete kledingitems! In het begin was ik een beetje sceptisch over leer aangezien dit toch een 'bepaald beeld' opwekt. Na de leren broek met veel stoffen gecombineerd te hebben, kwam ik erachter dat leren broeken eigenlijk ontzettend tof zijn!

Ik ben er inmiddels zo'n fan van dat ik laatst een tweede leren broek heb gekocht. De eerste leren broek heeft ritsen op de neppe zakken en aan de zijkant beneden zit ook een rits. De nieuwe leren broek heeft helemaal geen ritsen. Zojuist heb ik mijn derde leren broek besteld in de kleur bordeaux - lang leve de sale! Ik ben benieuwd of deze net zo leuk is als op de foto!

Vind je het lastig of durf je niet een leren broek te dragen omdat je niet goed weet hoe je deze kan combineren? Check dan onderstaande inspirerende foto's. Je zult zien dat je met een leren broek zowel een casual als een chique outfit kunt creëren. 
  







Welke outfit zou jij dragen?

16 opmerkingen:

  1. Love it! Echt heel toffe outfits, I'd wear 'em all :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een nepleren broek (zwart, al klinkt bordeauxrood ook wel heel aanlokkelijk) en ben er helemaal gek op. Maakt een outfit gelijk super stoer, sexy en stylish! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker, vier vliegen in één klap ;)

      Verwijderen
  3. fijne inspiratie! ik draag mijn nepleren broek te weinig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allemaal zo gaaf! Leuke inspiratie x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is heel mooi te combineren! Ik vind het een leuke trend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou ze allemaal wel dragen , maar de eerste vind ik wel het allerleukste , ik denk dat dit door de schoenen komt.. ( die vind ikzo gaaf )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het altijd 50/50, ligt héél erg aan met wat je het draagt - doe je het goed, dan is het briljant!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou de 4e outfit dragen. Maar ik denk dat als ik voor een leren broek zou gaan ik hem sowieso pas in de herfst zou bestellen ;) Ik vind het vaak andere meiden wel heel leuk staan maar bij mezelf weet ik het niet zo goed :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon een keertje proberen! Ik dacht namelijk in het begin precies hetzelfde maar als je er eenmaal aan gewend bent, is het zo leuk! =)

      Verwijderen
  9. Ik.houd altijd ook wel van leren.broeken maar het tekent zo, je moet wel echt de perfecte benen hebben anders vind ik al dat het er niet uitziet helaas. Hierom heb ik er ook nooit echt een aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post! Ik zou voor de eerste outfit gaan, ben echt een luipaard versus zwart leer sucker haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allemaal leuke outfits, vooral de tweede is echt mijn ding! Ik vind leren broeken echt heel leuk, maar het is erg moeilijk om een goed passend model te vinden. Een goed zittende jeans vinden is al een opgave, dus dit is zeker nog een grotere opgave! :-) Toch hoop ik er eentje te vinden!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht ook dat ik het moeilijk zou vinden om een goed passend model te vinden maar uiteindelijk was ik toch vrij snel geslaagd. Een goede jeans vinden is bij mij daarentegen altijd een drama.. Hopelijk slaag je snel!

      Verwijderen
  12. Hele leuke inspiratie heb je opgezocht! Vooral de outfit op de laatste foto vind ik leuk. Ik wil zelf echt snel een leren broek aanschaffen, want ik vind het een super tof item.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou van leren broeken.Vind het zo gaaf staan en je kunt het met van alles combineren. Ik draag zelf ook vaak een leren broek!

    BeantwoordenVerwijderen