26 maart 2015

H&M loves Coachella collection

Eindelijk is het zo ver! De langverwachte Coachella collectie is vanaf vandaag online verkrijgbaar! Ga je deze zomer veel festivals bezoeken en ben je nog op zoek naar een leuke outfit dan ben je bij de H&M aan het juiste adres!

H&M en het team van Coachella hebben samen een officiële collectie ontworpen zodat je je alvast kunt laten inspireren in de aanloop naar het festivalseizoen. De collectie straalt de vrijheid en energie van festivalfashion voor mannen en vrouwen uit: kies uit opvallende prints, felle kleuren, franjes en denim. Of je gaat voor romantisch met een tas vol fantastische boho accessoires voor de zomer. Perfect voor een weekend vol muziek, fashion en vriendschap.




v.l.n.r.
maxi dress €24,99
short €9,99
laarzen €39,99
top €14,99
elastiek met bloemen €3,99
top €9,99
kimono €19,99
top €17,99
rok €9,99
kanten jurk €19,99
kimono €19,99
haarband met bloemen €12,99
hoed €17,99
top €17,99
tas €24,99
kaftan €34,99

Mocht je een leuk festival item hebben gezien dan raad ik je aan om niet al te lang te wachten met bestellen. Er is enorm naar deze collectie uitgekeken en er zijn dus veel kapers op de kust. Succes! ;) 

15 opmerkingen:

  1. super leuk! Ik hou van deze kledingstijl, ook in het "dagelijks" leven ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa ik heb net van de collectie een super leuk koraal rood jurkje besteld! :D De bruine schoenen vind ik ook erg tof maar daar heb ik nu nog ff geen geld voor haha! Ik vind de maxi dress en tas ook erg tof! Heb jij al wat besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kanten koraal kleurige jurkje? Die heb ik namelijk ook besteld haha ;). Ik vind het bij de H&M wel altijd even afwachten hoe de kleding daadwerkelijk is en valt dus ik ben benieuwd! En ik heb de tas besteld maar dan in het cognac kleur! Laat die bestelling maar komen hihi =)

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige collectie! Ik kijk al uit naar de zomer!

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke hippe bohemian-achtige collectie. Het is niet mijn persoonlijke smaak, maar vind het er wel heel leuk uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kledinglijn voor het festival seizoen? Ik zit blijkbaar onder een steen.
    Wel vrolijke items

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de items al in de winkel zien hangen en ze zijn super tof! I love deze boho stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk :-D Ik kan niet wachten tot de zomer!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vrolijke kledingstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een leuke collectie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhhh wat een leuke collectie :) Ik ben al zo dol op H&M! ;)

    BeantwoordenVerwijderen