28 maart 2015

Black or blue?

Jullie hebben het vast allemaal wel eens meegemaakt dat je leuke schoenen tegenkomt en dat deze in meerdere kleuren verkrijgbaar zijn en al deze kleuren zijn ook nog eens super leuk! 'Dilemma..' is het eerste woord wat bij je opkomt.. Welke kleur ga ik nu kiezen? Ga ik voor een neutrale kleur of voor een opvallende kleur zodat de schoenen een ware eye-catcher zijn? 

Ik ben dan ook zeer benieuwd welke van onderstaande varianten jij zou kopen! Deze leren pumps zijn overigens verkrijgbaar bij de H&M voor €59,99.




Voor welke kleur ga jij? Classy black of stunning blue? =)

13 opmerkingen:

  1. Ik zou voor zwart gaan, omdat het zo makkelijk te combineren is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De blauwe zijn wel erg leuk, maar ik zou toch voor de veilige optie gaan en dus de zwarte kiezen. Passen overal bij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou voor de blauwe gaan! Echt een mooie kleur :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omg die blauwe zijn zo prachtig! Zeker nu de zomer er aan komt zou ik zeker voor die gaan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Normaal zal ik altijd zeggen ' zwart , maar in dit geval zeg ik blauw. Die zijn zo gaaf en opvallend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ik ga voor blauw! In die kleur vind ik de schoenen nog veel mooier. Echt een statement item is het dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn verstand zegt zwart, mijn hartje blauw...tja, lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh classy schoentjes! Ik zeg zwart. Past overal bij en verveelt niet. Maar aan de andere kant is blauw ook heel mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jeetje, wat een lastige keuze! Ik zou denk ik toch voor zwart gaan, omdat zwart gewoon altijd mooi is haha!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh ik snap je dilemma, beide kleuren zijn echt heel leuk! Tja, ik zou denk ik toch voor zwart gaan. Ten eerste omdat dit gewoon een geweldige kleur is en ten tweede omdat zwart ook bij alles past. Dus dan kun je deze combineren met meer outfits. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind eerlijk gezegd de blauwe mooi.
    Het is een opvallend kleurtje en het is eens iets anders dan zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de blauwe vind ik in dit geval mooier, maar normaal gesproken zou ik het op safe spelen en voor zwart gaan.! xx

    BeantwoordenVerwijderen