09 februari 2015

Weekend report

Nu ik deze post schrijf, is het alweer maandag - wat is het weekend voorbij gevlogen zeg! Dit weekend heeft vooral in het teken gestaan van lekker en gezond eten. Lees je mee?

Het was weer sushi time! Sushi behoort echt tot mijn lievelingseten - het is zó onwijs lekker! De twee sushi's die je hierboven ziet, zijn overigens mijn favorieten =) Vervolgens ben ik met een vriendinnetje naar de musical Dreamgirls geweest. Een onwijs gezellige en swingende musical die gaat over drie zangeressen die beginnen als achtergrondkoor maar al snel doorbreken als een bekende groep. Dan pas begint de ellende: ruzie, verraad, drugs, liefde.. Misschien heb je ooit de verfilming gezien waar Beyonce een rol in had?
's Middags probeerde ik een recept van de Allerhande uit - zo simpel maar oh zo lekker! Een spelt cracker met daarop hüttekase, veldsla en tuinkers. 's Avonds had mijn lieve vriendje een heerlijke gevulde portobello gemaakt. Daarna besloot ik mijn nieuwe nagellak uit te proberen.
Eindelijk, eindelijk, eindelijk heb ik dé perfecte roze winterjas gevonden. Hierboven alvast een sneak preview. Is het geen prachtig kleurtje? =) Ik zal er binnenkort een foto van maken zodat ik deze kan posten. Stay tuned! 

17 opmerkingen:

  1. Ooh, die musical van Dreamgirls moet echt prachtig zijn! Ik volg je nu :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben echt super benieuwd naar je roze winterjas! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ik ben erg benieuwd naar je winterjas! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt benieuwd naar je winterjas, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klinkt als een leuk weekend!! Ben benieuwd naar je winter jas!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben erg benieuwd welke jas het geworden is....Leuk om dit overzicht te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, ik ben benieuwd naar de jas! Leuk overzicht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sushi liefde delen we! Die winterjas ben ik benieuwd naar maar was ook even afgeleid door de nagellak. Welk lakje heb je daar op?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De nagellak op de laatste foto is Miracle Gel van Sally Hansen. Het is een hele lichtroze kleur. Ik heb hier ook een post over geschreven toen ik pas begonnen was met bloggen dus dat is alweer 4 maandjes geleden. Mocht je nieuwsgierig zijn? ;) http://4balou.blogspot.nl/2014/10/miracle-gel-by-sally-hansen.html

      Verwijderen
  9. Je hebt echt hele mooie nagels! Ben benieuwd naar je nieuwe jas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mmm sushi haha! Blijft lekker hoe vaak ik het ook eet ;) Ik ken de film Dream girls idd, maar eigenlijk alleen van naam. misschien dat ik die binnenkort eens ga kijken.
    En ik vind je witte nagellak heel leuk :D Ben ook benieuwd naar de foto van de jas.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ben benieuwd naar je jas! je nagels op die foto zijn ook mooi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allerhande heeft zulke lekkere recepten! Ik kijk er ook zo vaak op! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's! Ik ben nieuwsgierig naar je roze winterjas, hij moet wel prachtig zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen