17 februari 2015

New shoes H&M



De H&M heeft weer een prachtige collectie nieuwe schoenen online staan! De meeste schoenen zijn uit de premium collection en zoals jullie vast weten, worden de spullen uit deze collectie vaak erg snel verkocht! Heb je een leuk exemplaar gezien wat je graag zou willen hebben? Wacht dan niet te lang met bestellen om teleurstelling te voorkomen..


Zelf ben ik helemaal weg van bovenstaande bruine suède booties (foto 1). Hele leuke laarsjes die je makkelijk kan combineren. Tevens vind ik haar outfit erg tof - zoiets zou ik zelf ook dragen :) Deze schoenen komen allemaal uit de premium collection. Je betaalt wel meer voor de schoenen - dan dat je normaal bij de H&M gewend bent - maar deze zijn dan wel van echt leer.

Zelf vind ik het prettiger om leren schoenen te dragen aangezien ik deze fijner vind zitten en 's avonds ook nooit last heb van mijn voeten. Wanneer ik bijvoorbeeld schoenen draag die van textiel zijn gemaakt, krijg ik gedurende de dag al snel last van mijn voeten. Aan de ene kant jammer want er zijn zo veel leuke schoenen van textiel die ik zou willen kopen.. tevens zijn die schoenen ook niet prijzig en is het ook weleens fijn om af te wisselen tussen dure en goedkopere exemplaren.



Welk exemplaar is jouw favoriet?

18 opmerkingen:

  1. Wauw leuke schoenen !!!!!!!!!!!! ik vind die leren enkellaarzen geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie schoenen! De laarzen zijn echt mijn favoriet, vind de blokhak echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie exemplaren, ik vind ze allemaal wel heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldigl deze mooie schoen,....Ik zou als ik er behoorlijk op kon lopen voor kiezen om laarzen met hakken te dragen,helaas breek ik mijn nek op zulke schoen...jammer maar ook fantaseren en kijken naar zulke leukerdjes is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze allemaal eigenlijk wel erg leuk haha. Maar het laatste paar vind ik heel tof. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas zijn de hakken te hoog voor me, maar die laarsjes hebben wel een mega 'hebben, hebben, hebben' gehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke schoenen! Ik ben net als jij wel fan van die bruine suède laarsjes. Ze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die groene enkellaarsjes en de suède boots vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh nee, dit moet ik niet zien! Nu wil ik nieuwe schoenen hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke schoenen! De prijs is aan de hogere kant, maar ze zien er dan ook wel premium uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had ze inderdaad al voorbij zien komen en vind alle enkellaarsjes geweldig! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  12. H&M heeft de laatste tijd echt leuke schoenen :D ik heb zelf al zwarte enkel laarsjes dus ik zou eerder gaan voor de overknee laarzen of de lange laarzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh wat zijn ze mooi!! Vooral de laatste zijn volledig mijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh my god, die laarzen met hoge hak van 59,99 euro zijn gewéldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. olala pretty! ik wist helemaal niet dat h&m zo een collectie had!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke schoenen zeg! Vooral de bovenste rij is pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk! Vooral de twee laatste paar zwarte laarsjes zijn gaaf! xx

    BeantwoordenVerwijderen