15 februari 2015

Meet my pink coats

Zoals jullie weten, had ik verschillende roze jassen besteld om zo dé perfecte roze winterjas voor mij te vinden. Het was nogal een moeilijke opgave omdat veel jassen er op de foto's leuk uitzagen maar wanneer ik deze vervolgens ontving, viel de kleur tegen of kwam het model niet overeen.

Uiteindelijk ben ik geslaagd voor twee prachtige roze winterjassen. De eerste jas is van Benetton in een prachtige pastel kleurtje. Er zit een prachtige knoop op waardoor deze jas een chique uitstraling krijgt. Je kan deze jas dragen wanneer je een bijzondere gelegenheid hebt of wanneer je een avondje uit gaat. Je maakt de look dan helemaal af door er panty's en high heels onder te dragen. Wil je de jas niet al te chique dragen, draag dan over de knoop een mooi grove gebreide sjaal. Zo creëer je meteen een hele andere look.



Het was eigenlijk de bedoeling dat ik maar één winterjas zou houden maar deze prachtige fluffy jas kon ik gewoon niet terugsturen. Ik heb deze jas in de sale bij de H&M weten te scoren en ik ben echt weg van het fluffy-materiaal. Alhoewel deze jas er erg warm uitziet, is het materiaal wel aan de dunne kant. Op koude dagen moet je er zeker een warme trui of vest onder dragen. Zelf zou ik deze jas eind van de winter begin van de lente dragen.


14 opmerkingen:

  1. Doe jas van Benetton is erg leuk! Dat knoopje geeft het inderdaad een ietwat chiquere uitstraling! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie jassen, vooral de eerste vind ik prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de jas van Benetton echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je H&M jas echt fantastisch, hij ziet er zo heerlijk knuffelbaar uit! Echt een item dat ik ook zou kopen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de eerste de mooiste, hij is echt prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die eerste is zo mooi! <3 perfecte kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die jas van Benetton is echt prachtig! Wat een pareltje!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie jassen, de eerste is mijn favoriet! In één woord: prachtig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de eerste jas heel leuk en inderdaad erg chique :D Ik hoop dat je er binnenkort outfit foto's mee gaat maken~

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie jassen! Ik zie deze winter beste veel jassen in pastelkleuren. Love it! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige jassen! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie jassen!! Ik heb zelf ook een pastel roze jas en ik ben er helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen