07 februari 2015

Love is in the air


Het is bijna zo ver, volgende week is het Valentijnsdag. Volgens velen is dit dé dag om je geliefde te verassen of als je single bent een date te hebben! Mocht je met je vriend of je date iets leuks willen ondernemen maar weet je nog niet zo goed wat - dan kunnen deze tips vast helpen!

1. schaatsen
Persoonlijk vind ik dit een van de romantische activiteiten die je kunt doen. Gezellig hand-in-hand schaatsen op een mooie versierde/verlichte schaatsbaan. Daarna afsluiten met een heerlijk kopje warme chocomel mét slagroom? =)

2. eten
De liefde van de man gaat door de maag - wie kent dit spreekwoord nou niet? Je kan ervoor kiezen om samen lekker buiten de deur te eten. Veel restaurants versieren hun zaak tijdens Valentijn extra met bijvoorbeeld ballonnen of er staan rode roosjes op tafel. Wat je vriend misschien leuker vindt, is dat je zelf een 3-gangen menu kookt. Dit klinkt misschien heel simpel en afgezaagd maar dit is iets wat de meesten wel heel erg kunnen waarderen.

3. waterfietsen
Hebben jullie zin in een sportieve activiteit? Wat ook erg leuk kan zijn is waterfietsen. Dit is iets wat je misschien niet zo snel zal gaan doen en er zijn genoeg plekjes waar je kan gaan waterfietsen. Wat denk je bijvoorbeeld van waterfietsen in de Amsterdamse grachten?

4. eerste date herbeleven
Misschien heb je al een tijdje een relatie met je vriend en weet je op een gegeven moment niks origineels meer te verzinnen. Het is dan een heel leuk idee om jullie eerste date te gaan herbeleven. Jullie hebben daar allebei - als het goed is - mooie herinneringen aan! 

5. film kijken
Persoonlijk zou ik dit gezellig thuis doen in plaats van naar de bioscoop. Je kan je huis een knusse sfeer geven door veel kaarsjes aan te steken en wat lekkere hapjes op tafel te zetten. Wellicht scoor je extra punten als je een speciaal biertje voor hem koopt ;)

6. strandwandeling
Ga een lekker dagje naar zee en maak samen een mooie strandwandeling. Is het juist koud en waait het? Juist dan is het extra romantisch! Houd je vriendje stevig vast en geniet van de mooie golven.


Mijn vriend en ik hebben nog nooit iets aan Valentijn gedaan. Wij vinden het leuker om elkaar te verassen op een dag waarop je het niet verwacht en niet op een dag dat het 'moet'. Toch geef ik stiekem toe dat ik het ook wel geweldig zou vinden om een keertje een grote bos -witte- rozen te krijgen =)! 

Hebben jullie al plannen voor Valentijnsdag?

11 opmerkingen:

  1. Hihi, nee wij doen ook niet aan valentijnsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel en bedankt voor je lieve comment! follow 4 follow? op Google Friends?
    Liefs Michelle

    www.mforfashion.com
    Personal Fashionblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tips! Ik hoop voor je dat je vriend je een grote bos rozen geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog geen plannen voor Valentijn ook :P Ben dan net 1 dag terug in Nederland dus ik denk dat ik nogal moe ben haha. Maar misschien gaan mijn vriend en ik wel wandelen ofzo :) Vooral de eerste date herbeleven vind ik een leuke tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb echt helemaal niets met valentijnsdag, maar snap dat sommige het wel leuk vinden om dan iets te gaan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen plannen, we doen nooit iets speciaals op valentijnsdag. Soms doet een van ons of allebei wel een kaartje, maar dat wisselt eigenlijk per keer en hoe het uitkomt. De dag zelf heb ik niets mee, met name het commerciele dat er aan vast hangt, maar de gedachte en ode aan de liefde is natuurlijk wel altijd mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke ideeën maar ik zelf heb ik niks met Valentijnsdag... We doen zelf liever op andere dagen wat met elkaar dan op deze speciale dag... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love the heart pic
    www.itsallaboutsonia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou voor het filmpje thuis kiezen! Super leuk dat jullie elkaar zo maar eens verrassen! Zo zou ik het ook doen ;-) Valentijn is toch maar commercieel en je moet niet op die ene dag tonen dat je elkaar graag ziet, maar het hele jaar door!

    BeantwoordenVerwijderen