05 februari 2015

Fluffy love

De titel zegt eigenlijk al genoeg.. - I love fluffy! Of het nou een vest, trui of gilet is - allemaal prima ;) Fluffy items zitten zo heerlijk comfortabel en zijn zooo zacht! Een betere combi bestaat wat mij betreft niet!

Onderstaande mooie fluffy items heb ik op internet gevonden en heb ik voor jullie even op een rijtje gezet. Mocht je een leuk item hebben gezien, sla dan je slag!

v.l.n.r.
trui Only € 26,95
gilet Vila € 49,95
vest Modemusthaves € 29,95
vest Miss Etam € 39,99
trui Costes € 49,95
trui Vero Moda € 44,95
vest Superstar € 69,95
jasje FollowFashion €49,95
vest MS Mode € 34,95

Zijn jullie ook zo dol op fluffy items?

23 opmerkingen:

  1. Wauw wat een geweldige fluffy items♥ ik wil er zoiezo eentje in mijn kledingkast hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne items zeg! Ik ben zelf ook gek op fluffy items <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zacht en fluffy draag ik het liefst de hele winter lang! Ik heb heel veel vesten en truien die lekker zacht zijn. Die groene van Miss Etam is wel echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind fluffy items echt heel erg fijn in de winter, en dan vooral van die lekkere fijne vesten! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zien er heerlijk uit, en de trui van Vera modo vind ik echt een topper om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fluffy vesten en truien zitten echt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja leuk idd fluffy, is helemaal in geloof ik.
    Ik heb precies zo'n gilet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf! Deze gilet vind ik het tofste item =)

      Verwijderen
  8. Ook nog beterschap gewenst Balou :) hopen zijn we er snel weer boven op ;) Ik vind de panter (is het panter?) trui van Vero Moda erg leuk en het MS mode vest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik blijf dat dierenprintje leuk vinden. Maar die kleuren staan mij helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En of ik fan ben van fluffy truien en vesten, sterker nog, ik heb er vandaag eentje aan! Ze zijn zo lekker warm en zacht. Van mij mag deze trend nog een poosje blijven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne items! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke items! Vooral de gilet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh, ik ben ook dol op fluffy items! Ik vind deze eigenlijk allemaal wel leuk :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Ik hou van zachte truien. <3
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De fluffylove is werderzijds! Ze zijn heerlijk in de winter! Mijn favo is rechtonder. En, wat is jouwe eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het gilletje erg leuk maar qua kleur zou ik gaan voor de lichtroze trui ;)

      Verwijderen