24 februari 2015

Boho Love

Zijn jullie ook zo dol op de Bohemian-stijl? Dan heb ik een leuk nieuwtje voor jullie want Bonprix heeft speciaal voor deze trend een Boho Love lijn ontwikkeld. Hieronder een kleine selectie - helaas was het niet mogelijk om de foto's groter te maken.. Hopelijk krijgen jullie zo toch een goed beeld van de collectie =)

Het is zeker de moeite waard om een kijkje te nemen op de website. Veel items zijn namelijk ook in meerdere kleuren verkrijgbaar.

Welke outfit zou jij dragen?

12 opmerkingen:

  1. Super leuke items! Ik ben een groot fan van de bohemian style.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zeker leuk :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze stijl vind ik erg leuk, zelf vind ik de eerste en de laatste top het leukste

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het vaak wel een leuke stijl! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een ontzettend toffe stijl, maar op één of andere manier voel ik me er nooit prettig in.. Misschien gewoon eens doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het spijkerjasje van de 2e outfit vind ik erg leuk :) Vind die outfit ook het leukste~

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke items! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Daar zitten leuke dingen tussen! x

    BeantwoordenVerwijderen