21 januari 2015

TREND ALERT

Roze winterjassen! Misschien is het je al opgevallen maar dit seizoen zijn roze winterjassen helemaal hot! Of je nu voor een lichte tint gaat zoals poederroze of een wat fellere tint zoals fuchsia, met een roze jas mag je gezien worden! Ik heb op internet heerlijke inspiratie foto's gevonden. Kijk je mee?

                          

                         

                         

                          
                       
                         

             

                         



Ik vind deze trend echt ontzettend tof! Zelf ben ik iemand die echt van pasteltinten houd en zou dan ook voor een lichtroze versie gaan. Toevallig verwacht ik aankomend weekend een aantal bestellingen van roze winterjassen. 'Een aantal' denk je misschien? Ja zeker! Ik bestel altijd meerdere items zodat ik deze goed kan vergelijken en zo de leukste en mooiste winterjas kan uitkiezen. Oeh I'm sooo excited, can't wait! =)

Wat vinden jullie van deze trend?

18 opmerkingen:

  1. Ik vind het een super leuke trend! Alleen voor mijn gevoel is de winter bijna om haha x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja we hebben nog niet echt een winter gehad hè maar nu het toch wat kouder begint te worden vind ik het wel erg winters brr :)

      Verwijderen
  2. Ik vind de lichtroze varianten ook super leuk! Ben benieuwd naar je bestellingen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele mooie trend! Ben benieuwd naar jouw jas! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke jassen allemaal! Vooral die op de 5e en 6e foto zijn mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze trend ook heel tof! Zo leuk dat er in de winter toch nog wat vrolijke kleur gedragen wordt. Ik ben ook meer een pastelmeisje dus ik zou ook voor een lichtere jas kiezen. Slim van je om meerdere stukken te bestellen en de beste te kiezen. Ik ben benieuwd welke het uiteindelijke wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens! Vaak zie je de standaard kleuren zoals zwart, grijs en blauw. Een vrolijk kleurtje in de donkere wintermaanden kan daardoor extra leuk zijn :)

      Verwijderen
  6. Bedankt voor je reactie! Hihi, ik heb ook een roze jas, maar die is helaas al heel snel lelijk geworden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lichtroze vind ik een erg leuke trend voor de winterjassen, helemaal in combinatie met grijs....Ik ben benieuwd naar je keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de lichtroze jassen erg leuk, de knalkleuren zijn iets minder mijn ding.

    De foto is trouwens van Galleries Lafayette in Parijs haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat vermoedde ik al maar dacht check het toch maar even voor de zekerheid ;)

      Verwijderen
  9. Ik houd ook wel echt van pastelkleuren, dus lichtroze zou ook wel wat voor mij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik houd van deze trend! De lichtroze jas zou ik dan wel eerder pakken dan de knal roze!

    Liefs, Valery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die derde outfit is echt super mooi! Ik hou wel van die roze trend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit echt een geweldige trend, maar ik kan zelf de perfecte roze jas gewoon niet vinden, helaas! Mijn zoektocht gaat gewoon weer door! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp wat je bedoelt, ik vind het ook behoorlijk lastig!

      Verwijderen