07 januari 2015

TREND ALERT



Lavendel is dé kleur van het komende seizoen! Je creëert al snel een opvallende look wanneer je lavendeltinten combineert met stoere materialen zoals denim en leer.

Persoonlijk vind ik lavendel een prachtige voorjaarskleur en je kan deze goed combineren met verschillende materialen. Wanneer het een zonnige dag is, ga ik voor een lichte voorjaarsoutfit. Dit doe je door lavendel te combineren met wit of beige. Wanneer je lavendel combineert met denim of leer, krijg je een stoere look. Deze outfit zou ik dan dragen tijdens een bewolkt dagje.



Voor de inspiratie heb ik een aantal leuke outfits voor jullie samengesteld. Deze kledingstukken zijn onderdeel van de H&M collectie. Heb je een leuk item gezien wat je wil shoppen? Gebruik dan kortingscode 2773 want dan zijn de verzendkosten gratis! Deze kortingscode is geldig t/m 18 januari, shop ze! =)

Wat vind jij van de kleur lavendel? Hot or not?

16 opmerkingen:

  1. Mooie kleur ja lavendel!
    En ik heb je getagd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh ik vind dit een heel kleurtje, maar heb er eigenlijk niet veel van. Ik kan me zo alleen een blousje in die kleur herinneren haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lavendel is zo een mooie kleur! Ik weet wat ik nu moet kopen voor volgend seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lavendel is een prachtige kleur en ga er zeker iets van kopen, z'n najaars kleur is echt gaaf ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind lavendel een mooie kleur. Ik weet alleen niet of de kleur mij zo goed zal staan, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie items! Ik vind lavendel echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze kleur is zo hot, het is een lekkere vrolijke kleur, die ook erg koel is, ik vind het een erg mooie tint!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. thanks voor de code! ik vind lavendel echt een hele mooi kleur =D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lavendel is zo'n heerlijke lentekleur :D Zeker een kleur die ik ga toevoegen aan mijn kledingkast komend voorjaar. En bedankt voor de code!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kleurtje! Ik vind nummer 4 echt heel leuk! Eigenlijk heb ik vrij weinig met 'paars', maar ik denk dat dit specifieke kleurtje opzich heel leuk kan staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dingen heb je bij elkaar gezocht! Zwart en lavendel is niet echt een voor de hand liggende combinatie, maar het past eigenlijk heel goed samen :) Moet binnenkort maar weer eens naar de H&M gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb helemaal niks van deze kleur. Het ziet er wel mooi uit, maar ik denk dat het mij niet zal staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben zelf niet zo weg van lila, het staat mij ook niet. De leatherlook items vind ik wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen