09 januari 2015

Tag: Winter Wonderland

Ik heb deze winter al veel Winter Wonderland tags bij andere bloggers mogen lezen. Wat ik er zo leuk aan vind, is dat je de bloggers op deze manier weer net wat beter leert kennen. Yvet van lovelyleisure heeft mij gevraagd of ik deze tag ook wil invullen - super leuk! Lees je mee? =)


1. Wat zijn je favoriete beauty producten in de winter?
Met stip op 1 is dat lippenbalsem. Mijn lippen zijn tijdens het koude weer erg kwetsbaar waardoor ik snel last krijg van droge lippen/velletjes.

2. Wat is het eerste woord dat in je op komt als je denkt aan winterwonderland?
Sneeuw en All you need is Love!! Dit programma kijk ik ieder jaar en ik vind het echt ontroerend als die stelletjes herenigd worden. Tevens gaan ze naar een buitenlandse locatie; wauw - hoe dat eruit ziet is pas een Winter Wonderland! Al die sneeuw en een prachtige omgeving - love it!

3. Ben je wel eens naar een kerstmarkt of winter fair geweest?
Ja naar beide maar winter fairs vind ik een beetje tegenvallen.. Kerstmarkten daarentegen vind ik erg leuk en dan met name kerstmarkten in Duitsland. Op de een of andere manier beleef ik daar meer de kerstsfeer dan in Nederland.


4. Decoreer jij je huis/kamer in de wintermaanden?
Ja! In de kerstperiode staat de kerstboom maar in alle wintermaanden gebruik ik veel kaarsen. Dat heeft zo'n gezellig en warm effect!

5. Wat is jouw favoriete drankje tijdens de wintermaanden?
Dat is zeker warme chocolademelk maar alleen als er slagroom bij zit haha =)


6. Wat is jouw favoriete kledingstuk in de winter?
Mijn Uggs (collectie)... Ze zijn leuk en ik krijg er lekkere warme voetjes van. Ideale combi toch?

7. Wat doe je het liefst tijdens de wintermaanden?
De wintermaanden vind ik van die knusse maanden dat je lekker met je vriendje op de bank zit en films gaat kijken. Kaarsjes aan, warme chocolademelk erbij en de open haard aan... Dat laatste hebben wij niet maar het maakt het plaatje wel compleet hè? ;)

8. Wat is jouw favoriete wintermaaltijd of snack?
Erwtensoep maar alleen als mijn vader deze zelf maakt! Blikken erwtensoep, erwtensoep in een restaurant of kerstmarkt - ik pas!

9. Heb je wel eens een sneeuwpop gemaakt?
Ja, maar dat is zo lang geleden dat ik me niet meer kan herinneren hoe oud ik toen was.


10. Ben je een koukleum of kan je goed tegen de kou?
Ik ben echt een koukleum.. brr! Zelfs nu zit ik op de bank met een warme deken, de kachel aan en heb ik het koud terwijl mijn vriend het enorm warm heeft haha.

11.Wat heb je altijd al rond de wintermaanden willen doen?
Wat echt een droom van mij is, is om naar Scandinavië te gaan en daar een sleetocht te maken met Husky honden. Dat lijkt me zo gaaf!!

12. Doen jullie aan kerstcadeautjes?
Wij doen ieder jaar met mijn familie lootjes trekken voor kerst. Erg leuk om dan al die cadeautjes onder de kerstboom te zien liggen en natuurlijk altijd even nieuwsgierig wat er in zit!

13. Welke muziek geeft jou het ultieme wintergevoel?
Kerstmuziek! Als ik dat hoor dan krijg ik helemaal zin in 'the most wonderful time of the year'!

Ik vind dat ik deze tag nog net op het nippertje heb ingevuld want ook al zitten we nog in een wintermaand, veel vragen die erin staan gaan over kerst en die periode is nu voorbij. Ik heb daarom besloten om niemand te taggen - hopelijk delen jullie mijn mening.. Op naar de Spring Tag? ;)

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag!!! :) oeii die husky tocht lijkt me ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk om dit te lezen en dan al die mooie fotos , daar krijg je echt een wintergevoel van...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te lezen! De winter heeft toch zijn charmes he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk winterse tag! Hahaha jaa binnenkort de spring tag hopelijk ;')
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke tag om te lezen! Warme chocolademelk ben ik zelf ook echt gek op en drink het stiekem ook te veel in de winter haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tag! Die kende ik nog helemaal niet. Voor mij is de winter echt the most wonderful time of the year, alleen spijtig dat er zo weinig sneeuw valt. I'm dreaming of a white Christmas... Hmmm, ik hou ook van erwtensoep :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je de tag hebt ingevuld! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha leuke tag. Uggs! Die zijn wel het allerbelangrijkste in de winter xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk ingevuld! Ik ben ook echt een koukleum, haha. En zo'n sleetocht lijkt me ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke tag! Die erwtensoep van je vader moet wel heel heerlijk zijn! :) ik vind het ook echt zo'n wintergerecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tag. Ik ben eigenlijk dol op een kerstmarkt. Zo gezellig :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kijk alweer uit naar de lente haha! Hopelijk hebben ze daar idd ook een tag voor dan vul ik die zeker in ;) All you need islove is ook mijn faoriete kerst programma en warme chocomelk met slagroom <3 mmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet de kerstversieringen in mijn kamer zelfs nog weghalen... miss vanmiddag maar eens doen haha! Leuke tag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Ik ga altijd naar kerstmarkten. Maar verdwijn vervolgens meteen de primark in. Tussendoor wel een schnaps om me warm te houden als ik van winkelplein verhuis hahaha. Liefs, Roxanne/ Peachlife

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke tag dit! Ik ben ook een vrvreselijke koukleum haha, dekentjes en thermo sokken komen altijd van pas in de winter! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke tag! Ik zou zelf nog wel heel graag eens naar een kerstmarkt willen, lijkt me erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk deze tag! Ik had hem wel eens voorbij zien komen maar nog nooit echt gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om te lezen! Warme chocomelk... *smiley met hartjesogen*

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk ingevuld :-) en ja die mag inderdaad écht niet ontbreken; warme chocomel met slagroom!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen