03 januari 2015

New in!

 jasje legergroen/zwart

koraalkleurige clutch/schoudertasje


wijnrode leren jurk

grijs shirt met pailletten ster

fringes gilet

wol jasje met glitterdraad

leren top met kant

Vorige week ben ik in Maastricht wezen shoppen en wat was het toch druk... Op het Vrijthof was de kerstmarkt en daar moest je stapvoets met de menigte meelopen. Als er iets is waar ik me aan irriteer dan is dat het wel..

Ondanks dat de kerstmarkt gezellig was aangekleed, zijn we lekker gaan shoppen. Ik ben - voor het eerst - met mijn schoonzus geweest en wat zijn we allebei goed geslaagd! Altijd leuk om in een andere stad te shoppen maar toch ga je al vrij snel naar je vaste winkels. Bovenstaande leuke items heb ik gescoord bij Costes en The Sting. Wauw, ik ben zo blij met alle items dat ik geen favoriet kan kiezen!

De laatste jaren shop ik alleen maar online omdat het zo makkelijk en handig is! Toch vind ik shoppen in een stad ook nog steeds iets hebben. Op deze manier krijg je de sfeer mee en maak je er een leuk dagje uit van. Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Online shoppen of shoppen in een stad?

12 opmerkingen:

  1. Ahhh wat een super leuke items allemaal, ik kan ook echt niet kiezen wat nou het leukste is.. Je bent zeker goed geslaagd!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke items!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aankopen! Costes is z'n leuke winkel :) In de uitverkoop heb ik er ook wat leuks geshopt x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het jasje is wel echt een toppertje, net als het leren topje met kant. Mijn voorkeur gaat uit naar shoppen in de stad, ik vind het wel gezellig om te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het eerste jasje vind ik echt geweldig :D Ik vind shoppen in de stad nog steeds leuker en fijner omdat je dan ook meteen de goeie maat kan passen. En zoals je al zei kan je er dan een leuk dagje van maken met een lunch tussendoor en gezellig kletsen enz :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke items! Ik vind de clutch echt pretty! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gescoord zeg, leuke kleding!
    Mijn voorkeur zou zijn online, ware het niet dat het me dan nooit past, model niet mooi zit etc etc.
    Ik moet echt de winkel in...alleen daar heb ik dan weer een hekel aan :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stuk voor stuk prachtige items! Echt heel leuk geshopt!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het eerste jasje vind ik erg mooi ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het eerste jasje vind ik echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen