30 januari 2015

New collection ModeMusthaves

Opgelet dames - er zijn weer ontzettende leuke fashion items te scoren bij ModeMusthaves. Ben jij al bezig met je lente garderobe? Check dan zeker eens de website van ModeMusthaves! Bijna iedere week komen er nieuwe items online en er zitten echt prachtige fashion items voor het voorjaar tussen!


Hierboven mijn persoonlijke selectie. Zelf ben ik helemaal weg van de eerste twee jasjes - de mint kleurige en de zachtroze suède versie. Tijdens deze grauwe dagen verlang ik nog meer naar de lente. Het heerlijke zonnetje en de kledingstukken in vrolijke kleurtjes. Laat de lente maar komen! =)  

Welke fashion item is jouw favoriet?

11 opmerkingen:

  1. wauw leuke dingen zitten er tussen <3 ... bovenste rij de aller rechtse... vind ik erg tof eruit zien !! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Kon het dan ook niet laten om deze toch te bestellen hihi =)

      Verwijderen
  2. Ik had de collectie al even bekeken en ik vind er hele mooie items tussen zitten. Ik ben echt verliefd op de espadrilles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh nu heb ik nog meer zin in de lente haha! Ik vind het 2e vest en het true romance jurkje het leukste <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh nee, ik mag even niks meer kopen van mezelf haha! Maar dit is wel weer heel verleidelijk..

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die rooskleurige vest rechtsboven is prachtig! Leuke lijst heb je samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh laat die pastelkleurtjes maar komen :)
    Naomi, x

    BeantwoordenVerwijderen