26 januari 2015

Liebster award - part 2

Hoe leuk is dit! Ik ben voor de derde keer genomineerd voor de Liebster Award en dit keer door Maaike van onderdeblauweregen. Ondanks dat ik de Liebster Award al een keertje heb ingevuld, sta ik alsnog te popelen om de vragen van Maaike te beantwoorden!

Een Liebster Award kan je geschonken worden door andere bloggers en is bedoeld voor bloggers onder de 200 followers. Op deze manier worden de bloggers in het zonnetje gezet. Je beantwoordt 11 vragen, vertelt 11 feiten over jezelf en vervolgens geef je de Liebster Award door aan andere bloggers. Ready? Lets go!

1.Wat is je favoriete blogpost (van jezelf) en waarom?
Ik ga dan voor de post over de Konjac Sponges aangezien het een heel fijn product is en veel mensen hadden hier nog nooit van gehoord. Check hier de post.

2. Met welk dier zou je jezelf mee willen symboliseren en waarom?
Een konijn! Ik ben ook altijd met van alles bezig net zoals een konijntje veel rondhuppelt.

3. Wat is je meest domme of suffe actie van de afgelopen jaren?
Denken dat je gelijk hebt en dat glashard volhouden en er vervolgens achter komen dat je geen gelijk had... awkward!

4. Wat is je beste gewoonte?
Het zorgen voor anderen.

5. Wat is je favoriete voorwerp in huis?
Dat is dan toch wel mijn bed haha. Ik ben juist iemand die graag naar bed gaat. Heerlijk om dan weer goed tot rust te komen, zeker na een drukke werkdag.

6. Hoe ziet jouw ideale dag eruit?
Uitslapen tot 10 uur/half 11 en dan met een zonnetje wakker worden! Vervolgens een lekker gezond ontbijt en dan op naar de spa! Heerlijk zo'n wellness dagje =)

7. Waar ben je echt (super) goed in?
Plannen en organiseren. Dit is iets waar ik op het werk dagelijks mee bezig ben. 

8. Wat zie jij als je belangrijkste normen en waarden?
Respect voor elkaar hebben, mensen in hun waarden laten en je afspraken nakomen. 

9. Heb je huisdieren en zo niet; zou je ze willen hebben, zo ja; welk dier dan?
Ja zeker, ik heb een Chihuahua.

10. Wat moet iemand doen om je zo boos te krijgen dat je het kookpunt bereikt?
Dat wanneer ik iets aan het vertellen ben, mensen niet goed luisteren en dan heel 'vreemd' reageren. Als je het dan vervolgens nog twee keer uitlegt en er wordt weer niet geluisterd dan begint er wel stoom uit mijn oren te komen ja haha. Of wanneer mensen iets aan je vragen en iemand anders antwoord geeft... echt zo irritant!

11. Over welke eigenschap hoor je het meest terug van anderen dat ze zo aan jou waarderen?
Dat is toch wel loyaliteit. Je hebt vriendinnen en je hebt vriendinnen... En degenen die voor mij klaar staan daar staat mijn deur altijd voor open! 

Dé feiten:
1 maak graag fotoboeken van de vakantie
2 houd meer van de zomer dan de winter
3 dol op sushi
4 wil graag een cruise door Scandinavië maken
5 bezig met een secret project
6 leuk om kledinginspiratie op te doen
7 vind pasteltinten prachtig
8 houd niet van bosbessen
9 houd van lezen 
10 voorkeur voor rode wijn
11 lus alleen de enige échte chocomel

Ik nomineer nathalieeline en vallielagiraffe. Gefeliciteerd! Mijn vragen voor jullie:

1 Bioscoop of een filmpje thuis?
2 Welk kledingmerk is jouw favoriet?
3 Spanje of Italië?
4 Zou je iets willen veranderen aan je blog?
5 Wat is je favoriete kleur?
6 Studeren of werken?
7 Wat zou je aan jezelf willen verbeteren?
8 Wat is jouw favoriete blog?
9 Wat is jouw grootste wens?
10 Heb je een BFF?
11 Wat is je favoriete app?

Ben je nieuwsgierig naar de vragen die ik heb beantwoord voor de Liebster Award part 1? Check dan hier de post.

17 opmerkingen:

  1. Leuke tag, ikzelf zo hem niet 2 keer hebben gedaan. Ik ben zelf ook 2 keer genomineerd 1 keer heb ik hem gedaan. Dit was wel op een andere blog. Ik vind het grappig dat deze tag telkens blijft doorgaan op kleine blogs.

    ilonamyname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is inderdaad erg leuk dat men deze award blijft doorgeven :)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nominatie! Je hebt de vragen ook leuk ingevuld :) Schattig ook dat je een chihuahua hebt! Zelf kan ik mij er ook altijd wel aan ergeren als ik iemand wat vertel en diegene na drie keer nog niet luistert, dan heb ik echt zoiets van: laat maar dan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja irritant is dat hè, ik zou precies hetzelfde denken 'laat maar dan'..

      Verwijderen
  3. Heel erg leuk om te lezen en gefeliciteerd met je nominatie! Ik vind het zelf ook altijd heerlijk als ik wakker word en de zon schijnt. Voor mijn gevoel begint de dag dan al gelijk goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen! Hmm.. nu ben ik wel benieuwd naar je geheime project.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Leuk dat jij ook het liefst rode wijn drinkt. Mijn vriendinnen drinken meestal liever wit, terwijl ik echt dol oben op rood! Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind loyaliteit ook heel waardevol. Dan merk je wie je echte vrienden zijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je voor de 2e keer bent genomineerd haha!
    Ik ben nog steeds benieuwd naar je secret project trouwnes ;)
    En ik ben ook altijd bezig met lijstjes en plannen en van alles, dus was eigenlijk wel benieuwd; wat voor werk doe je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je daar nieuwsgierig naar bent ;). Ik werk als secretaresse en heb daarnaast ook veel office management taken. Leuk dat jij ook altijd met lijstjes en plannen bezig bent!

      Verwijderen
  8. Wat heerlijk dat je weer genomineerd bent, leuk maar vooral heel erg terecht...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat tof meis! Gefeliciteerd. Leuke antwoorden!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk dat je het nog een keer hebt in gevuld!! :-)
    Je hebt een goeie beste gewoonte, fijne normen en waarden en loyaliteit is een mooie eigenschap!
    Je ideale dag besteed je goed zeg een wellness dagje is super chill.
    Ik hou alleen nog wel een grote nieuwsgierigheid naar wat je meest suffe actie precies was dan 0:-) hahaha
    Wat leuk ook dat je een chihuahua hebt...en de enige echte vind ik ook de lekkerste chocomel en krijg er nu zelf zin in...met slagroom! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om zo meer over je te weten :) mijn bed (of zetel) is ook mijn favoriete voorwerp in huis :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je voor de derde keer genomineerd bent!

    BeantwoordenVerwijderen