05 januari 2015

Doelen 2015

Normaal ben ik niet zo van de goede voornemens want waarom zou je hiermee wachten tot het begin van een nieuw jaar terwijl dit ook in het jaar zelf kan? Aan de andere kant heeft het wel iets bijzonders want een nieuw jaar biedt nieuwe kansen =) Benieuwd naar mijn persoonlijke doelen?
                                  
Hardlopen
Sinds half oktober ben ik begonnen met hardlopen en het gaat erg goed. Nog steeds ga ik trouw twee keer in de week rennen en dit is iets wat ik zeker ook dit jaar wil blijven volhouden. Tevens wil ik dit jaar deelnemen aan een hardloopevent.

Fruit
Af en toe betrap ik mezelf erop dat ik vergeet om fruit te eten. Wanneer ik aan het werk ben, vergeet ik dit niet snel maar in het weekend wel. Hier wil ik extra op gaan letten want ik vind fruit erg lekker en het is ook nog eens super gezond.

My Secret Project
Sinds 3 maanden ben ik bezig met een secret project en ik ben er super enthousiast over! Er komt veel bij kijken en ik ga de komende maanden dan ook hard aan de slag om er iets moois van te maken. Als alles vlekkeloos verloopt en er geen tegenslagen zijn dan verwacht ik dat ik het in de zomer kan onthullen. Excited! =)



30 Day Ab
Pff, hoe lang heb ik deze app al op mijn iPhone staan? Drie maanden of waren het er zes? Haha ik heb geen flauw idee meer.. Deze app heb ik ooit gedownload met als doel om binnen 30 dagen getrainde buik- en bilspieren te krijgen. Elke dag dien je oefeningen te doen en deze bouw je dan steeds verder op. Dit wordt mijn doel vóór de zomer!

Blog 4.Balou
Bloggen is zeker één van mijn favoriete hobby's geworden. Erg leuk om te lezen hoe jullie de posts waarderen en de moeite nemen om een reactie achter te laten - echt top ladies!
In nog geen 2,5 maand zit ik op de 48 followers, iets waar ik erg trots op ben. Mijn doel op het gebied van bloggen is 'gewoon zo doorgaan' en nog meer andere leuke blogs gaan volgen. Mocht je nou leuke ideeën hebben voor toekomstige posts: let me know!

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie doelen! Ik wil zelf ook meer gaan sporten, want dat doe ik niet echt haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet ook echt meer fruit eten. Ik sta er helemaal niet bij stil hoe weinig ik het eet, terwijl ik het zo lekker vind. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie doelen, j dat van het fruit eten herken ik eigenlijk wel, terwijl het juist zo lekker is...toch vergeten..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie doelen. Dit jaar wil ik me meer fruit eten. Ik heb te vaak dat ik vergeet om fruit te eten. Maar tot nu toe gaat het nog redelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie doelen:) Ik moet ook meer fruit eten! Ik vergeet het ook echt te vaak. Liefs♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 30 day ab is misschien ook iets voor mij, maar dan voor in de zomervakantie. Uitstellen.. haha! Ik wens je een fijn 2015 toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede doelen, lijken me best realiseerbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nieuwsgierig naar het secret project natuurlijk :p, leuk.
    Goeie voornemens, succes met alles in dit lijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wil ook meer fruit eten! hardlopen ook wel maar dat lukt me toch niet :p succes ermee! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie doelen! Ik vergeet ook vaak fruit te eten en wil hier ook echt in verbeteren. En voor je blog, lekker zo doorgaan inderdaad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goeie doelen! Ik zou ook graag meedoen aan een hardloop event, vooral de colorrun lijkt me echt zo tof om aan mee te doen :D En ik ben benieuwd naar je secret project~

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke doelen! Ik heb je trouwens getagged in het artikel van vandaag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie doelen! Ga inderdaad, vooral door met bloggen! Je schrijft heel leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke doelstellingen! Ik duim mee voor jou dat dit je allemaal zal lukken! Dat bloggen doe je in ieder geval al heel goed! :)

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke doelen!
    Ben nieuwsgierig naar je secret project!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie doelen heb je opgesteld! Ik ben wel benieuwd naar het geheime project :)

    BeantwoordenVerwijderen