07 december 2014

Yes - de Liebster Award!


Hoe leuk is dat! Ik kreeg een berichtje van maar liefst twee van mijn followers Klaartje van Like a limited edition en van Yvet van LovelyLeisure dat ze me allebei hebben genomineerd voor de Liebster Award. Dit is een award voor blogs onder de 200 followers die op deze manier in het zonnetje worden gezet! Je geeft deze award aan een blog die je graag leest. Super leuk dat ik deze award van jullie ontvangen heb, bedankt dames! =)

Het is de bedoeling dat je 11 vragen beantwoordt en 11 dingen over jezelf vertelt (mag over van alles gaan). Vervolgens geef je de Liebster Award door aan een blog die jij graag leest en verzin je zelf 11 nieuwe vragen. Omdat het te veel is om 22 vragen te beantwoorden, heb ik besloten om de vragen van Klaartje te beantwoorden aangezien zij net iets eerder met de nominatie was. Ready? Let's go!

  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Wat is je favoriete seizoen?
Zomer! Heerlijk warm weer, sandaaltjes aan, lekker op vakantie, relaxen aan het strand, heerlijk in het zonnetje een boekje lezen... Do I need to say more? =)

Als je iets mocht veranderen in je leven wat zou dat dan zijn?
Dat mijn ouders dichterbij zouden wonen. Ik moet nu ongeveer 1 uur rijden om ze te zien. Op zich is dat niet het einde van de wereld maar ik zou het wel fijn vinden als ik eventjes op de fiets kon springen, tien minuutjes moest fietsen en dat ik er dan zou zijn.

Heb je huisdieren?
Ja, ik heb een Chihuahua maar zij woont bij mijn ouders omdat mijn vriend en ik allebei fulltime werken en we het zielig vinden als ze dan de hele dag alleen moet zijn. Mijn Chihuahua had ik dus al vóórdat we gingen samenwonen.

Latte machiatto of capuccino?
Latte macchiato, defitnely!

Favoriete stad?
Pfoe dat is een moeilijke vraag.. Er zijn veel mooie steden waar ik ben geweest maar dan ga ik toch voor Rome!



Mooiste ervaring in je leven?
Een van de eerste vakanties met mijn vriend, waar hij - zonder dat ik het wist- ergens op een marktje een mooie sleutel had gekocht en mij toen 's avonds had gevraagd of ik bij hem wilde intrekken en toen gaf hij die sleutel. So sweet!

Wie is je grote voorbeeld en waarom?
Die heb ik niet... Er zijn veel mensen die iets unieks hebben zoals mijn ouders, goede vriendinnen, mijn vriend en kennissen waar ik hen om bewonder.

Waardoor raak je geïnspireerd?
Ik raak door veel dingen geïnspireerd en het is maar net wanneer het op me pad komt. Zo ben ik de laatste tijd begonnen met shakes, superfoods, hardlopen, verschillende make-up stijlen uitproberen.. En hoe ik daardoor geïnspireerd raak? Door verschillende media zoals tijdschriften, Facebook, tv maar ook mensen om me heen.

Lievelingseten?
Ook deze is heel moeilijk haha.. Ik twijfel tussen sushi en de Italiaanse keuken.. Laten we dan maar voor sushi gaan, jammie!


Heb je een doel in je leven? Zo ja, wat?
Mijn doel is om te genieten van het leven. Veel leuke dingen doen met mijn ouders, heerlijke vakanties met mijn vriend, leuke shopdagen met vriendinnen maar ook me-time. Zo vind ik het heerlijk om lekker films of series te kijken of mijn verstand op nul te zetten en een goed boek te lezen.

Wat is jouw absolute beauty musthave?
Lippenbalsem - ik kan echt niet zonder!


11 things about me
1. lees graag de Linda
2. Uggs freak
3. Once Upon A Time & Dr. Hart zijn mijn favoriete series
4. drama als er een puntje van mijn haar af moet
5. houd van landelijke woonaccessoires
6. vind Home Alone 1 & 2 (nog steeds) leuk om te zien
7. vliegangst
8. liever lange mantels dan korte leren jacks
9. houd van witte bloemen
10 lust geen spruitjes
11.bang voor spinnen

  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Graag wil ik de Liebster Award doorgeven aan mijn favoriete blogs:
lilliessecretdairy
The Budget Shopper

Mijn vragen
1. Welke stad in Nederland vind jij te gek?
2. Wat zou jij nooit aantrekken?
3. Ga je liever op zomer- of wintervakantie?
4. Wat heb je gestudeerd?
5. Favoriete soep?
6. Heb je goede voornemens voor het komende jaar?
7. Ga jij liever voor lace of voor knit?
8. Wat is je favoriete pretpark? 
9. Hoge hakken of sneakers? 
10. Wie is je stijlicoon? 
11.Favoriete snack? 

Had jij al ooit van de Liebster Award gehoord?

9 opmerkingen:

  1. Mooi geantwoord!
    Wat lief van je vriend dat hij een speciale sleutel heeft gekocht voor jou om bij hem te komen intrekken! Zo romantisch!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd, je hebt de liebster award dubbel en dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met de award, je hebt de vragen leuk ingevuld! Wat een schattig verhaal van toen je vriend die sleutel kocht om te vragen of je wilde samenwonen!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, gefeliciteerd!
    En wat een leuke manier van je vriend om te vragen of je wil samen wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je award! :) Wat origineel ook van je vriend om met die sleutel te vragen of je samen zou willen wonen! Bij ons ging dat heel simpel haha; mijn vriend stelde het voor, ik lachte erom (we hadden pas 3 maand dus ik dacht echt dat hij een grapje maakte) en vervolgens besefte ik dat hij serieus was en zijn we opzoek gegaan naar een huisje dat we gelukkig snel vonden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je genomineerd was! Liebster Award is leuk! Shame on me, ik heb nooit Sushi gegeten.. Maar ik ga het binnenkort uiteten en proberen!Leuk artikel X

    www.inspireyourlifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb die van mij net ingevuld! Zo leuk dat je me hebt genomineerd :D echt heel tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! :) En leuke blogpost! Rome lijkt me zo'n leuke stad. :)

    BeantwoordenVerwijderen