13 december 2014

They are back.. Bomberjacks

Ja hoor, ze zijn terug van weggeweest en ze zijn hot: de bomberjacks! Het viel me laatst op tv op dat ik meer BN'ers ermee zag lopen zoals Trijntje Oosterhuis bij The Voice en ook steeds meer webwinkels hebben de bomberjacks in hun assortiment. De bomberjack is een waar fashion item geworden!

De bomberjacks van nu kan je eigenlijk niet meer met die van vroeger vergelijken. Weet je nog de dikke, 'plofferige', oversized bomberjacks waar geen model in zit? Dat was hetgeen waar ik direct aan moest denken bij het woord bomberjack. Deze jacks werden bijvoorbeeld veel gedragen toen Hardcore muziek helemaal je van het was.

Tegenwoordig vind je de bomberjacks in allerlei kleuren en leuke printjes. Ook zijn de bomberjacks minder dik dan vroeger en is de vorm meer getailleerd. Je kan de bomerjacks van nu het beste vergelijken met een kort vest gemaakt van joggingstof.

Zelf moet ik heel erg wennen aan dit nieuwe fashion item. Je vindt het (nog) niet in mijn kledingkast, maar wie hoe dit over een paar maanden is - als de meesten ermee rondlopen. Ik had namelijk twee jaar geleden ook niet gedacht dat ik een fake leather broek zou dragen ;)

v.l.n.r.

Goldie London €85
Anti Blue €39,95
Costes €49,95
Maison Scotch €149,95
ModeMusthaves €44,95
Lyla Lyla €109
Dept €109,95
Sandwich €129,95
Hanny Deep €89

Wat vinden jullie van de bomberjack?

5 opmerkingen:

  1. Ik vind een bomber echt heel erg leuk! Ik hoop er voor de lente eentje te scoren met een mooie print!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig, die bomber jacks...doen me echt denken aan de happy hardcore tijd! :) Ik vind zo'n jack met een bloemenpatroon wel echt weer heel leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind bomberjacks heel mooi en zeker als er een leuke print opstaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze echt heel erg leuk! Ik laat alleen die met hele drukke prints liever liggen, maar de effen-gekleurde vind ik altijd fijn om te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een leuke trend maar ik denk niet dat het erg flatterend zou zijn voor mezelf!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen