23 december 2014

Snowboots


In de kerstvakantie gaan we met mijn ouders, broer en zijn vriendin een dagje naar de sneeuw. Er is alleen wel één uitdaging.... dé sneeuw! We hadden verwacht dat er rond deze tijd wel wat sneeuw gevallen zou zijn maar niks is minder waar.. We hebben verschillende opties zoals Sankt-Vith in de Ardennen of Winterberg of de Eifel in Duitsland. De weersvoorspellingen veranderen per dag.. zo valt er sneeuw en dan weer regen... Ik ben flink aan het duimen want hoe leuk is het om een dagje sneeuwpret te hebben! En wat de weersvoorspellingen betreft... die houden we nog maar even in de gaten!

Sowieso hoef ik tijdens dat dagje niet bang te zijn om koude voetjes te krijgen. Ondanks dat ik veel Uggs heb, kan ik deze niet dragen in de sneeuw want ze zijn niet waterdicht - tenzij je snowboots Uggs hebt uiteraard. Na lang zoeken, heb ik deze leuke snowboots gescoord. Ze zijn van het Italiaanse merk Tecnica/Moon Boot en zowel het model als de kleur vind ik echt tof! De binnenkant is zooó zacht en ze zitten erg comfortabel. Waar we die dag ook heen gaan, het is zeker dat ik warme voetjes heb =)

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie snowboots! Lekker warm ook haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke snow boots! Ik heb er mezelf enkele jaren geleden gekocht en ik heb er nog altijd veel plezier mee!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat je voeten hier warm in blijven! Fijn! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er inderdaad lekker warm uit. En nog leuk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Balen he dat UGGs niet tegen regen of sneeuw kunnen :( Zijn juist perfecte winter schoenen. maja de nieuwe snow boots die je hebt zijn ook leuk :D Ik hoop dat jullie een plek kunnen vinden waar sneeuw valt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt balen, ben dol op Uggs! Maar ik heb een goede vervanger voor de sneeuw gevonden ;)

      Verwijderen
  6. Gave boots. Ze zien er zo warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie laarzen! :) Fijn ook dat ze sneeuwproof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke boots en ze zien er heerlijk, warm uit!

    http://www.feelgoodnow.nu

    BeantwoordenVerwijderen