17 december 2014

Party time!

Nog even dames en dan staan de feestdagen voor de deur! Heb jij al een leuke party outfit gescoord? De laatste tijd heb ik leuke dingen gekocht alleen weet ik nog niet wat ik met de feestdagen ga dragen - ik kan niet zo goed kiezen haha. Zo heb ik een leuke wijnrode leren jurk, een legergroene lange blouse met steentjes op de mouwen, een jumpsuit met een smal goud riempje.. Gelukkig kan ik er nog een paar nachtjes over slapen =)

Mocht je nog geen party outfit gescoord hebben dan heb je misschien iets aan onderstaande items:

v.l.n.r.
jurk, Vila €64,95
top, H&M €39,95
jurk, Steps €103,95
jurk, Costes €39,95
blouse, Steps €39,95
jurk, H&M €29,99
jumpsuit, Vero Moda €31,69
rok, H&M €39,95
jurk, Costes €49,95
jumpsuit, Mango €69,99
vest, Superstar €69,95
top, Jean Blush €29,95
top, Mango €34,99
jurk, Vero Moda €34,95
rok, River Island €20
jurk, Costes €49,95

Wat ga jij dragen tijdens de feestdagen?

14 opmerkingen:

  1. Leuke items! Ik heb mijn party outfits al gescoord, maar anders zou ik denk ik wel voor dat rokje op de onderste rij gaan, die is erg gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd heb ik niets nieuws aangeschaft voor de kerstdagen...de eerste kerstdagd zijn mijn man en ik samen thuis, de 2e kerstdag gaan wij naar mijn zoon, maar die woont best wel een stukje reizen weg...dus dat word een pantalon ( dat is wel zeker, wij gaan met het OV naar hem toe en om nou op een tochtig station te gaan staan in een jurkje, dat is niet zo een heel goed plan) je hebt erg leuke dingen uitgezocht in dit artikel...tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jullie tweede kerstdag naar jullie zoon gaan! Ow nee dat is inderdaad niet handig om dan met een jurkje op het station te staan, vooral als het zo koud is brr.. Maar een broek met een leuk blouse/trui kan ook erg feestelijk zijn =)

      Verwijderen
  3. Wat een mooie party outfits, ik heb ook nog geen idee wat ik ga aantrekken. Wij vieren kerst tijdens de wintersport en oud & nieuw bij de Erasmusbrug, dus misschien ga ik voor warm (A)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je met kerst op wintersport bent! Dan lijkt me iets warms inderdaad een must =) Niks zo erg om kou te lijden vind ik..

      Verwijderen
  4. Misschien kan je fotos maken van de outfits die je eventueel aan wilt met de feestdagen :) Ik ben wel benieuwd!Ik ga voor glitters dit jaar :D Morgen in Tokyo ga ik lekker shoppen voor een kerstjurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede tip, zal het onthouden voor de volgende keer want ben er inmiddels al uit wat ik ga dragen, foto's verschijnen zo snel mogelijk in een nieuwe post ;) Hopelijk ben je geslaagd voor een glitter kerstjurkje =)

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige outfits! Ik vind de eerste jurk erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh mooie jurkjes! De groene pailletten jurk is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke inspiratie! Ik weet zelf ook niet precies wat ik aan ga doen. Gelukkig kunnen we er nog even over nadenken inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De top helemaal links onder vind ik erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat jurkje van Costes wauwie <3 Mooie outfits :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah die roze top is adorable! Ik weet nog niet wat ik ga dragen. Ik ga nog maar eerst eens een keer winkelen haha!

    BeantwoordenVerwijderen