15 december 2014

New in






Ik was toevallig even in de stad en dacht 'even bij Costes naar binnen' - ik neem hier altijd graag een kijkje. Ben jij al bekend met Costes? Ze verkopen hele leuke, fashionable items - love it! In eerste instantie werd het merk Costes alleen in The Sting verkocht maar gelukkig is er al snel een Costes winkel bijgekomen. Ik maakte namelijk bij The Sting vaak mee dat de Costes artikelen zo snel verkocht werden, dat je snel achter het net vist. Gelukkig is dat nu een stuk minder geworden nu ze een eigen winkel en online webshop hebben, ideaal! Deze leuke gilet heb ik in de uitverkoop weten te scoren. Normaal € 59,95 en nu € 29,95! Mooie aankoop - al zeg ik het zelf =)

16 opmerkingen:

  1. Wauw die is erg mooi. Ik ben weg van Costes, ik vind dat zo'n leuk merk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjeetje wat een leuk giletje, fijne prijs ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk gilletje! Altijd leuk als het een beetje afgeprijsd is :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuk feestje!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi giletje! En dan nog zo fijn afgeprijsd, extra leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tof ding! Ik ga eigenlijk veel te weinig naar de Costes, toch maar weer een keer doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk prijsje voor een leuke giletje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, super tof item! Hier ga je vast heel veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuke gilet! Costes heeft echt mooie dingen

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ken dit merk niet zo goed maar wel echt een leuk Gilletje :D

    BeantwoordenVerwijderen