03 december 2014

Christmas inspiration



Christmas... Love it, love it, love it! Mijn moeder en ik zijn echte Kerst-freaken haha =) Wij vinden het geweldig om ons huisje mooi te versieren voor de Kerstdagen. De mooie aangeklede kerstboom, heerlijke geurkaarsen, de gezellige verlichting, pakjes onder de kerstboom, spelletjes doen met de familie.. Nog eventjes en dan staat de kerst al weer voor de deur - wat is het jaar toch voorbij gevlogen zeg!

Heb je nog inspiratie nodig voor kerstdecoratie? Dan kan ik je zeker aanraden om een keertje naar de kerstshow van de Coppelmans te gaan. Er is een wandelroute die je door ongeveer tien ruimtes leidt en elke ruimte heeft zijn eigen thema en kleur. Voor iedereen wat wils dus! Sommige decoraties zijn alleen geschikt voor de kerst maar er zijn ook genoeg andere leuke spulletjes te verkrijgen die je het gehele jaar door kan gebruiken.

Mama en ik hebben hier natuurlijk ook even een bezoekje gebracht en we hebben leuke ideeën opgedaan! De Coppelmans is overigens een tuincentra met 8 vestigingen in Brabant. Ik heb met mijn telefoon veel foto's gemaakt zodat je een goed beeld van de kerstshow krijgt.















 



Houden jullie ook zo van kerst?

12 opmerkingen:

  1. Heerlijke inspiratie!
    Liefs Inge (www.blogboutique.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Ik hou ook echt super veel van kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heerlijk, hier krijg je alleen door naar te kijken al een kerstgevoel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een leuke inspiratie! Liefs, Roxanne/ Peachlife

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke inspiratie! Ik ben zelf geen kerst freak als het aankomt op decoreren, maar in mijn hart leeft kerst wel altijd heel erg! Voor mij is het heel belangrijk, vooral het samen zijn en de gezelligheid <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Ik ben dol op kerstversiering :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh heerlijk al die spulletjes! Heb er zin in om mijn huis te gaan versieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk bericht. Ik heb zelf ook de zelfde thema's voor mijn blog. Misschien wil je eens een kijkje nemen

    ilonamyname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi!
    ps: Ik heb je genomineerd voor een Liebster Award! :) Wil je de Award accepteren en er meer over weten? Kijk dan snel even op mijn blog http://likealimitededition.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ontzettend leuk! Ik ga meteen even kijken =)

      Verwijderen
  11. Jaaa ik hou van kerstmis :D meestal ga ik naar een kerstmarkt in Maastricht of Valkenburg, dat is altijd zo sfeervol. perfect om in de kerststemming te komen. Ik heb helaas dit jaar geen kerstboom maar misschien dat ik nog wel wat kerstversiering koop om mijn kamer te versieren :)

    BeantwoordenVerwijderen