06 december 2014

Cenzaa

Hello beautiful,

I may be only a bag, but I can still tell you are smiling. And why not? There is a reason to smile, since you know you are giving yourself the absolute best in skincare. We hope you love your new products as much as we do!


Is het niet geweldig om dit te lezen? En het is helemaal waar ook! Sinds een jaar gebruik ik de gezichtsverzorgingsproducten van Cenzaa en ik kan je vertellen dat ik geen verzorgingsproducten van andere merken meer wil. I Love Cenzaa! Ik ben in aanraking gekomen met Cenzaa door schoonheidssalon Beauty & You.

Cenzaa heeft een mooi stappenplan opgesteld welke bestaat uit 6 stappen. Wanneer je deze 6 stappen doorloopt, zorg je voor maximale huidverbetering! Graag wil ik jullie meer informeren over deze 6 stappen maar om alle producten goed tot hun recht te laten komen, zal ik per stap een post schrijven.

Ben je al nieuwsgierig geworden? Stay tuned!

5 opmerkingen:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, voor meer informatie moet je even op mijn blog kijken! Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja! Ik ben zeker nieuwsgieriger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zeker nieuwsgierig naar de stappen van cenzaa...ik ben wel van plan alle stappen te gaan lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, gefeliciteerd met je nominatie! Ik ben ook heel benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen