29 december 2014

Braids


Wat heerlijk om af en toe op internet inspiratie op te doen. Vlechten vind ik een van de mooiste dingen die je met je haar kan doen. Ik heb verschillende kapsels gevonden waar vlechten in zijn verwerkt. Mooi zijn ze hè?! =) Of je haar nu los hangt of in een knot zit, met een vlecht erdoor geef je net dat beetje extra aan je kapsel.

Er zijn verschillende vlechttechnieken maar de visgraatvlecht en de watervalvlecht zijn mijn favorieten! Een vlecht vind ik het mooiste als deze nonchalant gedragen wordt. Ik begin altijd vol enthousiasme bij mezelf een vlecht te maken maar ik word dan vrij snel weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik te dun en te kort haar heb =(... Dan maar wegzwijmelen bij deze mooie foto's!

13 opmerkingen:

  1. Mooie inspiratie! Ik ben zelf ook dol op vlechten en draag ze ook regelmatig. Jammer dat het bij jou niet zo goed lukt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie inspiratie! Ik vind vlechten ook altijd wel heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. achhhh, ik baal als een stekker mijn haar is nog veel te kort voor zulke mooie vlechten....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat heb je een mooie blog zeg, ik heb hem net ontdekt ;)
    Ik wil je bij deze ook alvast een gelukkig nieuwjaar wensen, en hoop dat je weer net zo veel leuke posts in 2015 met ons gaat delen <3

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind vlechten bij andere altijd heel mooi, maar bij mijzelf dus totaal niet! Gek eigenlijk. Mooie inspiratie trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa vlechten zijn zo leuk! Helaas heb ik 2 linkerhanden en is het mij nog nooit gelukt om een fatsoenlijke vlecht te maken :')

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben altijd zo jaloers op zulke prachtige tumblr-plaatjes van kapsels! Ik kan al met moeite een fatsoenlijke paardenstaart of knot maken, laat zulke ingewikkelde dingen, jammer genoeg... :')

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit zoo mooi, maar helaas lukt het me nooit om het zo te krijgen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt mooie inspiratie! Ik vind het zelf ook heel mooi zo een kapsels met vlechten! :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie inspiratie. Ik wil dat ik zulke kapsels kon maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat je te dun en te kort haar hebt, gelukkig kun je het wel nog laten groeien waardoor het 'te korte' probleem opgelost is!

    BeantwoordenVerwijderen