25 november 2014

Weekend report


Sinds 1,5 maand heb ik het hardlopen weer opgepakt. Als je een tijdje niet bent geweest - vast bekend bij de renners onder ons - moet je helaas weer van voor af aan beginnen met het opbouwen van je conditie. Dat heb ik kunnen weten want mijn uithoudingsvermogen was 0,0... Momenteel train ik 2 keer in de week en het gaat erg goed. Mijn zaterdagochtend gaat altijd sportief van start ;)

Mijn zaterdagmiddag stond in het teken van huishoudelijke klusjes (saai - I know - maar het moet gebeuren). Daarna heerlijk op de bank geploft met een overheerlijke latte macchiato en de aflevering van Expeditie Robinson teruggekeken. Volgen jullie dat ook? Het begint echt spannend te worden!

's Avonds was het party-time. Het bedrijf waar mijn vriend werkt, bestaat 30 jaar en iedereen (incl. partner) was uitgenodigd. Aangezien het een zakelijk feestje betreft, heb ik besloten om voor een trendy casual outfit te gaan. Een zwarte leren rokje, zwarte jasje, dikke zwarte panty en enkellaarsjes met brede hak - zwart doet het altijd goed ;). Omdat ik graag ook wat kleur in mijn outfit wilde, heb ik het gecombineerd met een groene top met matching oorbellen.

Het feest vond plaats in de Brabanthallen en er was goed uitgepakt. Je kon er van alles vinden zoals stand up comedians, kappers, kookworkshops, een zaal vol met kermisattracties en diverse muziekzalen. O ja en niet te vergeten het aanbod aan eten: antipasti, hamburgers, friet- en snoepkramen. Ik had begrepen dat er zo'n  11.000 mensen aanwezig waren. Het was een leuke avond maar het was lastig om mensen te leren kennen aangezien de muziek redelijk hard stond.


Zondag ben ik naar de sieradenbeurs in Nijmegen geweest. Het was voor mij de eerste keer dus ik had ook geen idee wat ik kon verwachten (behalve sieraden uiteraard haha). De beurs vond plaats in een oude gymzaal en er waren ongeveer tien grote kramen die een enorme collectie aan sieradenonderdelen hadden. Kralen, bedels, hangers, steentjes, draden, tangetjes, kettelstiften... je kan het zo gek niet bedenken of het was er. Ik heb hele leuke inkopen gedaan en kan ook niet wachten om ermee aan de slag te gaan! =)

Later die middag, ging ik naar de verjaardag van mijn schoonbroer. Even gezellig bijgekletst met de schoonfamilie en daar sloot ik de zondag af met een rood wijntje.

Hoe was jullie weekend?

5 opmerkingen:

  1. Leuke weekend special! Wat goed dat je traint. Ik moet ook maar eens mijn luie achtersta van de bank afhalen haha! Liefs, Roxanne/ Peachlife

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, om op zo een beurs even te snuffelen, dat doe ik ook altijd erg graag....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat feest zag er echt heel erg leuk uit! Binnenkort moeten we ook naar het personeelsfeest van het lief zijn werk (al zal het wat kleiner zijn denk ik :D) maar altijd fijn om te doen! En wat leuk die sieradenbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's en wat tof een sieradenbeurs!!

    Mijn weekend was leuk! Vrijdagavond had ik zoals gewoonlijke date-night met mijn vriendje en hebben we gezellig een Horrible Bosses gekeken (om ons voor de bereiden op deel 2, die binnenkort in de bios komt). Zaterdag moest ik overdag werken en ben ik 's avonds samen met vriendinnen gaan uitgebreid gaan koken, wijntjes erbij. En om 12 uur besloten we nog even een biosje te pakken want de crush van een mijn vriendinnetje speelde in Gone Girl. Best een toffe film trouwens! Zondag ben ik lekker gaan winkelen met mijn boyfriend en 's avonds hebben we uitgebreid sushi gegeten.

    Samengevat, een leuk weekendje :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Knap dat je weer bent begonnen met hardlopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen