30 november 2014

Red appeal



De H&M richt zich dit seizoen op de kleur rood. Een mooie warme intense kleur die in veel verschillende tinten voorkomt. Rood doet het altijd goed tijdens de feestdagen maar ook buiten de feestdagen om is het een leuke kleur om te combineren met wit, grijs of zwarte items. Of je nu een rood kledingstuk of accessoires hebt, met rood val je zeker op!

v.l.n.r.
ketting € 14,99
trui € 29,99
kimono € 59,99
trui € 99
broek € 29,99
oorbellen € 4,99
blazer € 39,99
top € 14,99
top € 19,99
ketting € 14,99
blouse € 24,99
blouse € 24,99

Is rood een van jullie favoriete kleuren?

15 opmerkingen:

  1. Omg! Love de rode trui! Ja rood is een leuke kleur vooral met de kerstdagen! :)

    www.inspireyourlifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind rood echt een kleur voor de kerstdagen haha! Ben echt verliefd op de rode spaghetti bandjes top :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die rode fluffy trui ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw. Ik houd van zulk soort inspiratie posts. Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah die pareloorbellen zijn zo cute! Ik moet bekennen dat ik geen enkel rood kledingstuk heb, nochtans vind ik het een prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rood staat me niet zo goed. Maar ik vind het wel leuk om te zien! haha liefs, Roxanne/ peachlife

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie collage. Ik vind de rode top en het witte colbert mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee, rood is niet mijn favo. Als ik rood of roze draag doet dat iets "raars" in mijn gezicht.
    Nee, doe mij maar blauw of donkergroen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die rode harige trui ziet er leuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vorig jaar hield ik niet zo van rode kleding, maar dit jaar heb ik best veel rode items gekocht! Ik vind de witte blouse heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik draag eigenlijk nooit rood, vind het niet zo staan bij mijn witte huid. Vind de ketting wel erg mooi X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie items allemaal! Doe mij maar de witte blouse! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik draag eigenlijk veel weinig rood, veel te weinig eerlijk gezegd! Ik kies eerder voor Bordeaux, maar hevig rood zoals hier vind ik zeker ook mooi en mag wat vaker in mijn kleerkast voorkomen :)

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik draag zelf eigenlijk nooit rood, maar ik vind het bij anderen soms heel erg mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rood is een prachtige kleur, maar ik draag het echt niet vaak. Jammer, want het kan zo mooi zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen