06 november 2014

Knitting wool; the result...

Vorige week plaatste ik een post over de gemêleerde bollen wol en het glitterdraad. Dat hier iets van gemaakt ging worden was duidelijk alleen de grote vraag was ‘wat gaat het worden?’. Erg leuk om jullie reacties te lezen en er zaten best leuke ideeën tussen zoals sokken, sjaals, handschoentjes, mutsen…
Je kan inderdaad heel veel dingen breien maar dit keer is het iets geworden wat je misschien niet zo snel zou verwachten ;)



Namelijk een poncho! Poncho’s vind ik ideaal om te dragen ter vervanging van een jas tijdens het tussenweer maar ook binnenshuis met een dun truitje eronder. De zachte kleuren van de poncho vind ik erg mooi en het glitterdraadje erdoorheen geeft een speels effect. Door een glitterdraadje naast de standaard wol te gebruiken geef je net dat beetje extra aan je kledingstuk zodat het geen ‘standaard’ item wordt. Ook al is het breipatroon bekend bij meerdere mensen, je bepaald zelf welke kleuren je gebruikt zodat je uiteindelijk een uniek exemplaar hebt!



Wat draag jij het liefst tijdens de koudere dagen?

5 opmerkingen:

  1. Vooral voor binnenshuis lijkt een poncho mij wel erg fijn! Buiten is het voor mij al te koud (ik ben echt een koukleum), maar binnen lijkt het me heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die poncho is erg leuk! Liefs Roxanne/ www.peachlife.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die is goed gelukt! Heel erg mooi inderdaad met dat glitterdraadje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geslaagde combi: dit garen bij deze specifieke breitechnieken!

    BeantwoordenVerwijderen