09 november 2014

Fringes


Een ontzettende leuke en vrolijke trend en bijna niet meer weg te denken! Fringes zagen we al veel in de zomer maar ook dit najaar zijn ze weer volop aanwezig! Fringes op je kleding, schoenen, tassen... ze zitten bijna overal op! Fringes geven je outfit net dat beetje extra. Of je ze nu draagt tijdens een dagje shoppen of tijdens een festival.. met fringes wil je gewoon gezien worden :).

Ik heb hierboven mijn personal fringes favorites voor je op een rijtje gezet.

v.l.n.r.
sjaal, The Musthaves, €22,95
jasje, Superstar €34,95
tas, Loavies €29,95
rok, H&M € 39,99
blazer, Costes €69,95
trui, C&A €14,90
Kimono, Glamorous €37,95
Enkellaarsjes, Manfield €99,95
Rugzak, Invito €39,99

15 opmerkingen:

  1. Super tof! Ik vind vooral vestjes en kimono's leuk met fringes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die trui van C&A vind ik erg tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind vooral de rugzak van Invito leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou niet zo van fringes bij mezelf, maar bij andere staat het altijd heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eerste Kimono vind ik tof! Lief, Roxanne/ Peachlife

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke items! Ik vind dat fringes soms erg leuk kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral suède tassen met fringes zijn erg leuk vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke items! Fringes doen me altijd eenn beetje denken aan t wilde westen, ik wil heel graag nog een tas met fringes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fringes vind ik erg leuk. Ik heb ook een tas van de H&M vol Fringes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke trend, hè?! Krijg er altijd een vrolijk Ibiza-vakantie/festival gevoel van.

    BeantwoordenVerwijderen