15 november 2014

Estee Lauder


Een uitgave die zowel gepland als ongepland was. Ik was op zoek naar een mooie beautycase waar ik naast mijn make-up spullen ook mijn statement kettingen in kon opbergen. Misschien komt het volgende probleem je bekend voor: 'Statement kettingen zijn helemaal on trend maar waar berg je deze op?' Je sieradenkistje is er al snel te klein voor waardoor ze bij mij ergens in de la belanden. Zonde, want hierdoor kunnen ze beschadigen en vergeet ik überhaupt dat ik statement kettingen heb.. Reden genoeg voor mij om op zoek te gaan naar een mooie beautycase!


Na bij veel winkels te zijn geweest ben ik geslaagd bij de Douglas. Een donkerblauwe beautycase van Estee Lauder, gemaakt van zacht materiaal en afgewerkt met een gouden rits. En het kersje op de taart; de beautycase is gevuld!


Naast een make-up reiniger, dag- en nachtcrème, oogpotlood en mascara zitten ook deze geweldige producten erin:




v.l.n.r. nr A0 Vanilla Truffel Crème, nr 16 Candy Shimmer, nr 17 Rose Tea Crème


Welke kleur is jouw favoriet?

8 opmerkingen:

  1. Oh wauw, wat is hij mooi gevuld :) Ik vind de derde kleur het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg, dit wil ik ook wel hebben hoor! Liefs, Roxanne/ peachlife

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Het was een aanbieding: € 69,95 ipv € 99,95 =)

      Verwijderen
  4. Wauw.. Super mooie suitcase! Love the lipsticks! Ik kan niet kiezen welke kleur mijn favorite is! Everything is pretty! :)

    www.inspireyourlifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen