04 november 2014

Birthday

  

Hieperdepiep HOERA! Weer een jaartje erbij! Today it's my birthday: 24 lente jaren jong. Sommigen denken als ze jarig zijn 'hè weer een jaar ouder' maar ik ben iemand die het echt leuk vind om jarig te zijn! Gezellig met vrienden en familie bij elkaar je verjaardag vieren onder het genot van heerlijke hapjes en drankjes en dan niet te vergeten een lekker groot stuk van de verjaardagstaart, jammie! :)

Ook kan ik het niet laten om te bedenken wat voor cadeautjes ik zou kunnen krijgen. Haha, het kind in mij komt dan weer naar boven ;). Elk jaar ben ik dan ook nieuwsgierig naar de creativiteit van mijn vriendinnetjes en familieleden. Ik waardeer het altijd enorm hoe goed zij hun best doen om een origineel cadeau te bedenken. Ik ben daar zelf namelijk ontzettend slecht in! Eigenlijk kunnen cadeaus nooit tegenvallen want als mensen je echt goed kennen dan weten ze ook waar ze je blij mee kunnen maken. Één cadeautje weet ik al wel en dat is de parfum van Lancôme - La vie est Belle, lovely!

Aankomend weekend vieren we mijn verjaardag en ik wil graag een taart gaan bakken alleen weet ik nog niet wat voor taart. Appel, chocolade, monchou? Hebben jullie nog aanraders? Het maakt niet uit of het een pak van Dr Oetker of een online recept is; alle suggesties zijn welkom! Bedankt alvast :)

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er een hele fijne dag van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, hopelijk heb je een fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkige verjaardag! Geniet van je dagje!! Als het op taarten aankomt ga ik zonder twijfel voor chocolade, hmm!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Maak er nog maar een fijne avond van! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerdd! :D
    Hahah ik weet zo goed hoe je je voelt! Ik maak vaak stiekem een lijstje van wat ik nog graag zou willen hebben :P en ik verheug me altijd op mijn verjaardag, voelt toch speciaal.
    ik kan je echt de oreo cheesecake aanraden. Die heb ik vorig jaar gemaakt voor mijn verjaardag en die was heerlijk! als je hem googled dan vind je het recept zo. wel een dag van te voren beginnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een late gelukkige verjaardag gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt dames!

    Hmm dat klinkt heel erg lekker Eva! Ik ga het recept zeker opzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog een late happy birthday!
    Hopelijk had je een leuke dag!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja herkenbaar, ik vind jarig zijn ook nog steeds leuk.
    Nog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen