23 november 2014

Baby it's cold outside...

Zodra ik thuis kom wil ik niks liever dan meteen mijn schoenen uit doen om vervolgens in mijn heerlijke warme pantoffeltjes te stappen. Pantoffels zorgen ervoor dat ik in een relax-modus raak. Ik plof dan ook graag lekker op de bank neer met een hele zachte fleece deken en een warme kop chocolademelk (uiteraard met slagroom!) of een lekkere latte macchiato. En wat hoort daar nog meer bij? Juist, een über vrouwenfilm!

Vroeger waren de pantoffels recht toe recht aan, weinig poespas en werden deze maar vaak om één reden gedragen: warmte! Pantoffels zijn de laatste tijd echt hip geworden. Zo zijn ze verkrijgbaar in verschillende modellen, leuke kleurtjes en trendy printjes! Ik ben voor jullie op zoek gegaan naar de leukste exemplaren. 


1. Hunkemöller €14,99
2. Pantoffelshoppen.nl €15,95
3. Zalando €64,95
4. H&M €14,99
5. Hunkemöller € 19,99
6. H&M € 9,99
7. Hunkemöller € 17,99
8. Shoefashion € 59,95
9. Hunkemöller €19,99

Welke is jouw favoriet?

14 opmerkingen:

  1. Wel dit artikeltje komt handig uit :D Ik ben net op zoek naar nieuwe slofjes en ik ben net helemaal verliefd geworden op paar nummer 2. Even kijken of ze deze nog in mijn maat hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nou dat is echt toevallig. Shoppen maar ;)

      Verwijderen
  2. Paartje nummertje 2 heeft echt mijn grote voorkeur, maar nummer 1 vind ik er ook wel heerlijk en erg leuk uitzien...leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind nummer 2 echt heel erg leuk! Zelf heb ik olifanten pantoffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Definitely no. 1!, met die gebreide neuzen, dat bont, die strikjes en pomponnetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh inderdaad, ik leef gewoon in m'n slofjes als het koud is! Ik zou het liefst nog een paar van die slofbotjes aanschaffen, de roze en grijze vind ik echt leuk!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik draag altijd sloffen thuis, echt heerlijk :) Die roze hadden ze vorig jaar ook al bij de H&M. Toen vond ik ze al schattig. En die met de honden pootjes is ook leuk~

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, die roze had ik vorig jaar namelijk zelf ook ;) H&M heeft ieder jaar soortgelijke pantoffels.

      Verwijderen
  7. Hmmm ik kan telkens niet reageren met de mobiele versie van je blog...
    Maar betreft de sloffen; jaaaaaa meteen schoenen uit en warme slofjes aan; hier dus precies zo.
    Ik ben van de hoge sloffen en zou voor nr 9 gaan. Ik vind alleen nummer 3 echt niet mooi en verbaas me over het bedrag dat ze er voor vragen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hè wat vervelend dat de mobiele versie niet goed werkt. Ik zal eens kijken waar het aan kan liggen. Erg leuk dat je dan toch de tijd neemt om via een andere weg te reageren!
      Nummer 3 is idd duur maar de voering is van schapenwol vandaar.. ;)

      Verwijderen
  8. Oh wat zijn die eerste van Hunkemöller leuk! Ik moet die van mij dringend vervangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja heel gek! Merk dat het bij meer blogger blogs is. Laatst hoorde ik ook al iemand die er bij mij niet kon reageren. Blogger bug ofzo?
    Ja gelukkig kan het via andere wegen ;-)
    Ah vandaar, ja dat maakt de prijs redelijker en zit dan wel weer héél lekker warm!

    BeantwoordenVerwijderen