16 november 2014

Anniversary


Vandaag bestaat mijn blog 1 maand en wat is de tijd voorbij gevlogen zeg.. Ik weet nog goed hoe ik mijn eerste post 'leather is hot' schreef en hoe ik vol verwachting uitkeek naar mijn 1ste follower.

Wat mij in het begin even heeft bezig gehouden was de vraag; 'Wanneer doe je het goed als blogger en wat kan en vooral mag je verwachten als je begint met bloggen?' 2 of 3 followers per week of is dat heel voorbarig? Het mooie aan bloggen vind ik, is dat je niet kan bepalen of je het nu heel goed of minder goed doet. Mensen gaan je volgen omdat ze vinden dat jij leuke en inspirerende posts schrijft die meestal over dezelfde interesses gaan. Bloggen gaat maar om één ding en dat is jezelf zijn en wanneer je dat doet, komen de followers vanzelf!


Ik ben heel trots op de resultaten en hoop dat de cijfers alleen nog maar mogen blijven stijgen. Bovenal wil ik jullie, mijn trouwe followers, bedanken dat jullie de tijd nemen om mijn posts te lezen. Ik hoop dat ik jullie nog lang mag blijven inspireren =)

16 opmerkingen:

  1. Wow de tijd vliegt zeg! Gefeliciteerd met je blog!
    Ik blijf je zeker volgen je hebt zo een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik denk dat je al heel trots mag zijn met wat je met je blog bereikt hebt :) Na 1 maand al 16 volgers is meer dan ik in 4/5 maanden heb behaald haha. Maar ik vind dat volgers ook zeker niet alles is. Het gaat om het plezier en jezelf kunnen uitdrukken :) Als je dat volhoudt dan komt de rest idd vanzelf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliceerd en mooie resultaten! Keep on blogging<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en wat een mooie cijfers! Keep on blogging<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk overzicht! Ook om later op terug te kijken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiephiephoeraa, op naar de volgende maand! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Goede resultaten meid! :) Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je eerste maand bloggen...Tja je mag net als Eva zegt trots zijn op jezelf....je hebt al heel wat bereikt, ik heb zelf wel gemerkt dat geduld echt een schone zaak is , met bloggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt dames voor jullie reacties/felicitaties =)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie cijfers hoor! Je hebt dan ook een hele leuke blog, doe zo voort zou ik zeggen! Ik blijf trouw lezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd meid! Het is altijd leuk om te zien als iemand het zou goed doet en er plezier in heeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie resultaten hoor, doe zo zeker verder!

    BeantwoordenVerwijderen