25 oktober 2014

New collection H&M


Dit jaar heeft de H&M weer mooie fashion items voor de herfst. Hierboven een kleine greep van mijn personal favorites. Fake leather en fake fur zijn dit seizoen niet meer weg te denken. Met deze materialen kun je hele leuke outfits creëren. Kleuren die deze herfst helemaal hot zijn, zijn wijnrood en oker.

H&M staat bekend om haar fashionable items voor een betaalbare prijs maar de laatste jaren vond ik de collectie een stuk minder dan de jaren daarvoor. Sinds dit jaar heb ik gelukkig weer mooie items op de website voorbij zien komen. Bovenstaande blouse en blazer hangen dan ook in mijn kledingkast ;)

v.l.n.r.
Shorts € 19,99
Jeans € 39,99
Jas t € 69,99
Blazer € 39,99
Sweater € 49,99
Jurk € 29,99
Coltrui € 39,99
Blouse € 24,99
Leren broek € 39,99

Check de website voor de gehele collectie.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb al zo'n gedraaide blouse, maar ik wilde er nog eentje. Binnenkort maar even shoppen bij H&M!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb ik nou ALTIJD!... Ik vind altijd het duurste item het tofste:
    Die sweater met het hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nog op zoek naar een leren broek! :) als ik weer in Tokio ben ga ik zeker langs de H&m om die te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah neen, nu wil ik dat truitje met die franse bulldog erop. Dat wordt shoppen!!

    BeantwoordenVerwijderen