17 oktober 2014

Miracle Gel by Sally Hansen


Er is een nieuw beauty product op de markt! Miracle Gel nagellak van Sally Hansen. Dit is niet zomaar een nagellak... Nee, deze nagellak geeft hetzelfde effect als gelnagels maar dan zonder UV-lamp! Er wordt geadverteerd dat deze gelnagellak minimaal 2 weken blijft zitten. Dat wilde ik natuurlijk even uitproberen :)

Ik ben naar de Etos gegaan om wat mooie kleurtjes in te slaan. En wat een geluk want er was een kennismakingsaanbieding; wanneer je een kleur nagellak kocht, kreeg je er gratis een Top Coat bij. Dit was mooi meegenomen want ze vragen voor een potje nagellak € 11,99.

Ik ben gevallen voor de kleuren (v.l.n.r.); 110 Birthday Suit, 380 Malibu Peach, 430 Crème de la Crème. De Top Coat nr 100 heb ik erbij gekregen. 


Mijn ervaring
De nagellak is dikker dan wat je van nagellak gewend bent. Het is dus even wennen om de nagellak mooi egaal aan te brengen. Mijn advies is om twee laagjes aan te brengen zodat de nagellak goed dekt. Vervolgens goed laten drogen en dan de finishing touch; de Top Coat. Hieronder zie je het resultaat; de kleur nagellak die ik op heb is 430 Crème de la Crème.

De nagellak voelt heel stevig en tegelijkertijd zacht aan en glimt mooi. Het zit er bij mij nu ruim 2 weken op en de nagellak is niet afgebroken of vervaagd. Ideaal dat je deze nagellak zo lang kan dragen want mijn nagels dien ik bij de normale nagellak elke week opnieuw te lakken. Ik heb dan ook zeker geen spijt van mijn aankoop en kan de Miracle Gel aan iedereen aanraden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen