22 oktober 2014

Michael Kors


Yes, yes, yes! Ik gilde het uit van geluk! Vrolijk maakte ik een sprongetje in de lucht; eindelijk eigenaresse van een prachtige Michael Kors tas!

Een lange tijd stond een Michael Kors tas al op mijn wishlist. Aan het eind van onze rondreis door Spanje kwamen mijn vriend en ik terecht in Madrid. Een hele drukke en chaotische stad, totaal niet te vergelijken met de grotere steden hier in Nederland. Ons hotel zat dichtbij de Gran Via, dé shopping street van Madrid! En ja hoor, daar zijn maar liefst drie(!) Michael Kors winkels gevestigd! Natuurlijk kon ik het niet laten om even een 'kijkje' te nemen ;)

Je wordt door het personeel echt als een prinsesje behandeld. Ze zijn ontzettend vriendelijk en adviseren heel goed. Wat ik ideaal vind aan de damestassen van Michael Kors is dat elk model in meerdere kleuren verkrijgbaar is. Uiteraard heb je de standaard kleuren zwart, cognac en beige maar er zaten ook uitblinkers tussen zoals cerise en lime.

De kleur had ik al vrij snel bepaald; cognac. Ik vind het een prachtige kleur en je kan deze goed combineren. In eerste instantie wilde ik gaan voor het shopper model. Aangezien ik erg klein ben, kreeg je al snel 'tas waar ga je met het meisje heen' effect. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Essex Luggage.


Het model is niet te klein en ook niet te groot en heeft mooie gouden details. Aan beide kanten van het hengsel zit een gesp ter decoratie en de binnenkant is met leer afgewerkt.
Er is bij deze tas goed nagedacht over de functionaliteit. Zo zit er aan beide zijkanten ter decoratie één kleine rits maar deze kan je tevens gebruiken als zijvak. Een uitkomst voor mij aangezien ik nooit iets in mijn tas kan vinden wanneer ik het nodig heb. Zo'n zijvak is dan ideaal om je mobiel in op te bergen; zo gevonden! Dit fashion item krijgt een mooie plekje in wardrobe.

Michael Kors richtte in 1981 zijn label 'Michael Kors' op en is sindsdien een ware fashion designer. Hij heeft een eigen kledinglijn voor mannen en vrouwen, ontwerpt accessoires en heeft een eigen parfumlijn.

3 opmerkingen:

  1. Love it! Ik vind die tassen zo gaaf :o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw hij is echt prachtig! ik heb onlangs een micheal kors horloge gekocht, I love it!

    BeantwoordenVerwijderen