19 oktober 2014

Autumn


Herfst, het seizoen wat naar de heerlijke zomermaanden komt. Vaak zitten mensen niet te wachten op de herfst; de koude en vooral natte dagen en iedereen is natuurlijk de zomer gewend met zijn heerlijke temperaturen! Logisch ook want zoveel mooie warme dagen komen we in Nederland niet vaak tegen.

De herfst is officieel 23 september gestart en sindsdien hebben we veel dagen met regen gehad. Mocht het zonnetje doorkomen dan is de herfst een prachtig seizoen om heerlijk buiten door te brengen. Ikzelf houd ervan om mooie wandelingen door de bossen te maken. De geur, de prachtige kleuren van de bladeren, de eekhoorntjes, de paddenstoelen en kastanjes... De herfst heeft gewoon iets speciaals. Bovenstaande foto is gemaakt tijdens een weekendje weg in Drenthe.

Ikzelf houd er ook van om het seizoen in huis te brengen. Dit jaar heb ik gekozen om een herfst stukje te maken. Het staat erg leuk qua decoratie in mijn huisje, al zeg ik het zelf J.  Mijn favoriete seizoenen zijn de herfst en winter. Zo zet ik in december altijd de Kerstboom op en hoop ik ieder jaar weer op een dik pak sneeuw tijdens de Kerstdagen. Ik vind het de gezelligste en mooiste tijd van het jaar met cadeaus onder de kerstboom en niet te vergeten warme chocolademelk hmm… Kom maar op met de winter!

Wat is jouw favoriete seizoen? 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen